قیمت دلار همین الان چند؟ / تتر کانال جدید را فتح کرد

اقتصاد ۱۰۰- امروز چهارشنبه 2 آبان ماه 1403 تا این لحظه قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به نرخ 50 هزار و 344 تومان و حواله دلار نیز به 48 هزار و 972 تومان رسید.

قیمت دلار همین الان چند؟ / تتر کانال جدید را فتح کرد

قیمت دلار در لحظه نگارش این گزارش با کانال هفتم از کریدور ششم ۲۰۰ تومان فاصله دارد و در کانال ششم این کریدور در حال معامله است.

بررسی بازار ارز حکایت از افزایش چشمگیر تقاضا دارد و بسیاری از مبادله‌گران حاضر به فروش دلارهایشان نیستند. معامله‌گران بازار ارز رشد ریسک‌های سیاسی را دلیل جهش‌ قیمت در بازار ارز می‌دانند.

پوند انگلیس ۳۰۰۰ هزار تومان گران شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۸ هزار و ۵۴۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۵۴۰ تومانی داشت. قیمت تتر در سطح ۶۷ هزار و۲۰۰ تومانی قرار گرفت و رشد ۷۵۰ تومانی داشت. قیمت تتر روز چهارشنبه با قیمت دلار ۴۵۰ تومان اختلاف داشت.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۷ هزار و ۲۹۰ تومانی معامله شد و رشد نزدیک به سه هزار تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۷۲ هزار و ۶۱۰ تومانی ایستاد و رشد هزار و ۵۰۰ تومانی داشت.
گفتنی است روز چهارشنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۳۴۴ تومانی عرضه شد و حدود ۵۰ تومان گران شد و حواله دلار نیز با رقم ۴۸ هزار و ۱۴۱ تومانی عرضه شد و افزایش بیش از ۱۴۰  تومانی داشت.

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد

دلار در بازاز آزاد تا لحظه تنظیم این خبر ۶۷ هزار و ۳۱۰ تومان و یورو ۷۲ هزار و ۵۷۵ تومان؛تتر هم ۶۶ هزار و ۹۲۰ تومان قابل ذکر می باشد قیمت ها تا پایان روز در نوسان خواهد بود


 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما