۶ کار شگفت انگیز که می‌توان با تبلت انجام داد

اقتصاد ۱۰۰ - آیا می‌دانستید با تبلت بلا استفاده می‌توان ۶ کار مفید انجام داد.

به گزارش گروه دانش و فناوری، به جای اینکه تبلت‌تان گوشه اتاق خاک بخورد، می‌توان ۶ کار مفید به شرح زیر با آن انجام داد.

 

۱- استفاده از تبلت به عنوان مانیتور دوم

آیا تا به حال آرزو کرده اید که در حین کار کمی فضای صفحه نمایش بیشتری داشته باشید؟ به جای سرمایه گذاری روی یک مانیتور خارجی گران قیمت، چرا از تبلت خود استفاده نمی کنید؟ با تنظیم مناسب، تبلت شما می‌تواند به عنوان نمایشگر دوم عمل کند و فضای اضافی برای بررسی ایمیل‌ها، مقایسه اسناد یا حتی گسترش کارهای خلاقانه‌تان در اختیار شما قرار دهد. برای انجام این کار، برنامه‌هایی مانند Duet Display یا Splashtop Wired XDisplay به شما این امکان را می‌دهند که صفحه رایانه خود را روی رایانه لوحی خود بسط دهید یا آینه کنید. پس از نصب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رایانه لوحی خود را از طریق USB یا Wi-Fi وصل کنید و voilà - شما یک راه اندازی فوری دو مانیتور دارید. این برای افزایش بهره وری بدون درهم ریختن میز شما با سخت افزار بیشتر عالی است.

 

۲- استفاده از تبلت به عنوان دفترچه آشپزی

تبلت به عنوان نمایشگر بزرگتر و قابل حمل، برای دم دست داشتن دستور العمل‌های مورد علاقه شما هنگام پختن غذ، ایده‌آل به نظر می‌رسد.

 

۳- استفاده به عنوان هاب خانه هوشمند

اگر در حال راه‌اندازی خانه هوشمند هستید، می‌توانید تبلت خود را به یک مرکز خانه هوشمند تبدیل کنید. می‌توانید به‌جای گوشی یا ابزارها کنترل‌های از راه دور، از تبلت خود برای مدیریت آسان همه چیز از چراغ‌ها گرفته تا دوربین‌های امنیتی استفاده کنید. با دانلود برنامه‌هایی مانند Apple Home، Google Home یا SmartThings، می‌توانید تبلت خود را به اکوسیستم خانه هوشمند خود پیوند دهید. پس از راه‌اندازی، یک داشبورد برای کنترل چراغ‌ها، ترموستات، قفل‌ها و موارد دیگر خواهید داشت.

 

۴- استفاده به عنوان کتابخوان الکترونیکی

کتاب‌خوان‌های الکترونیکی اختصاصی مانند Kindle وجود دارد، اما تبلت به کنار افتاده دارید، یک قدم با یک تجربه خواندن عالی فاصله دارید. با نصب برنامه‌هایی مانند Kindle، Apple Books یا Libby، تبلت تان می‌تواند به کتابخانه تقریباً بی‌پایانی از کتاب‌ها، مجلات و حتی کتاب‌های صوتی در یک مکان تبدیل شود.

 

۵- استفاده از تبلت به عنوان آلبوم عکس

به جای خاک خوردن تبلت، چرا آن را به یک قاب عکس دیجیتال تبدیل نمی‌کنید؟ این یکی از ساده‌ترین و از نظر بصری مفیدترین راه‌ها برای تغییر کاربری تبلت است که آن را به نمایشگری پویا از خاطرات مورد علاقه‌تان تبدیل می‌کند.

 

۶-  تبدیل تبلت به دفترچه یادداشت دیجیتال

اگر عاشق یادداشت برداری، طراحی ایده یا داشتن یک دفتر خاطرات هستید، تبلت شما می‌تواند ابزار فوق العاده  بدون کاغذ باشد. با برنامه‌های یادداشت‌برداری مانند OneNote، GoodNotes یا Notability، می‌توانید تبلت خود را به یک نوت بوک دیجیتالی تبدیل کنید که همیشه در دسترس شماست.

 

انتهای پیام



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما