چند نکته کلیدی که ضمن خرید انگشتر نشان باید رعایت کنید!

طلا و جواهر اقتصاد 100: امروزه و باتوجه به مد سال انگشترهای ساده طرفداران بیشتری دارد.

چند نکته کلیدی که ضمن خرید انگشتر نشان باید رعایت کنید!

مراحل خرید انگشتر نشان عبارتند از:

انگشتر ساده بخرید

اکثر عروس‌های جدید انگشتر نشان خود را یک حلقه ساده همراه با نگین براق خریداری می‌کنند، که اصطلاحا به این نوع طلا، انگشتر تک‌نگین می‌گویند. البته رنگ حلقه و رنگ نگین نیز به سلیقه شما بستگی دارد.

بودجه خود را تعیین کنید

بهتر است قبل از رفتن به بازار میزان هزینه خود را تعیین نمایید‌. قبل از خرید قیمت روز طلا را بررسی کنید و به موارد دیگر نیز نگاهی بیندازید.

سبک مورد نظر همسر خود را بدانید

اگر دوست دارید در کادو اول در دل همسر خود جای پیدا کنید، حتما در خرید انگشتر به نظر و سلیقه شخصی او دقت نمایید. شما می‌توانید با دیدن دیگر جواهرات او به این پی ببرید که آیا به رنگ طلایی علاقه دارد یا سفید. در موارد دیگر باید دقت کنید که طرح کلاسیک را دوست دارد یا مدرن. شما باتوجه به این موارد می‌توانید انگشتر مورد علاقه همسر خود را بخرید.

جنس سنگ انگشتر مهم است

اغلب اوقات افرادی که می‌خواهند نامزد کنند به سراغ انگشترهای تک‌نگین می‌روند؛ به همین خاطر انتخاب نگین بسیار مهم است. اگر شما قصد دارید هزینه بالایی را بابت انگشتر بدهید باید از سنگ‌هایی مانند برلیان و الماس استفاده کنید ولی اگر می‌خواهید هزینه‌ زیادی پرداخت نکنید، بهتر است از سنگ‌های دیگر استفاده کنید.

انگشتر نشان را با سایر زیورآلات منطبق کنید

اگر قصد دارید انگشتر نشان را به جز مراسم خواستگاری در مراسمات دیگری مانند عقد و عروسی نیز استفاده کنید، بهتر است انگشتر را با رنگ لباس و… عروس ست کنید. البته اگر در مراسم خواستگاری یک جشن را ترتیب داده‌اید بهتر است انگشتر همراه با لباس خریداری شود تا با هم همخوانی داشته باشند. البته بهتر است انگشتر را با توجه به اینکه تناژ پوست عروس که چگونه است انتخاب و خریداری کنید.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما