تمامی قطعات سکه گران شدند/طلای ۱۸ عیار قله جدیدی را فتح کرد

اقتصاد ۱۰۰- امروز دوشنبه ۳۰ مهر، قیمت طلا و سکه با هدایت قیمت جهانی طلا و افزایش نرخ دلار، دوباره به مسیر صعودی بازگشت. سکه‌های سنگین بیش از یک میلیون تومان افزایش قیمت داشتند و طلای ۱۸ عیار هم از مرز ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عبور کرد. به این ترتیب، بازار طلا و سکه بار دیگر رکورد تازه‌ای را ثبت کرد

تمامی قطعات سکه گران شدند/طلای ۱۸ عیار قله جدیدی را فتح کرد

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ همراه با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و رشد دلار، با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. به‌طوری که سکه امامی به کانال ۵۶ میلیونی نزدیک شد و طلای ۱۸ عیار نیز در کانال ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی نشست .

هر گرم نقره ۷۰ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره امروز،‌ با ۴۰ سنت افزایش، روی رقم ۳۴ دلار و ۶ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۳۲۰ تومان افزایش، گرمی ۷۰ هزار و ۸۷۰ تومان به فروش رسید.

تمامی قطعات سکه گران شدند

بازار سکه امروز در تمامی قطعات با افزایش قیمتی خیره کننده‌ای روبه‌رو بود. به طوری‌که سکه امامی آماده صعود به کانال ۵۶ میلیونی شد. قیمت سکه امامی با یک میلیون و ۷۱۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۵۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش، به ترتیب با رقم‌های ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

طلای ۱۸ عیار قله ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را فتح کرد

قیمت طلا امروز در روند صعودی بازگشایی شده و بار دیگر رکورد جدیدی را ثبت کرده است. هر مثقال طلا با ۱۸۳ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۸ میلیون و ۷۱۱ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۴۳ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۳۱۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۴۲ هزار و ۵۹۶ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۲۶۱ هزار و ۴۵۱ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی یک میلیون و ۲۱۴ هزار تومان، بهار آزادی ۶۱۹ هزار تومان، نیم ‌سکه ۴۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۸۰ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۴۱ هزار تومان افزایش یافت.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما