گزارش «اقتصاد 100» از آشفتگی بازارها

نرخ دلار به مرز روانی رسید /قیمت طلا و سکه پرواز کردند

اقتصاد 100 - طبق ادعای عده ای از معامله گران قیمت دلار در جریان فعالیت کاری امروز به مرز روانی ۶۷ هزار تومان نزدیک شده و در میان اکثر تحلیلگران ارزی به مردم هشدار می دهند که بی گدار به آب نزنید و در خرید ارز احتیاط کنید.

نرخ دلار به مرز روانی رسید  /قیمت طلا و سکه پرواز کردند

به گزارش اقتصاد 100، بازیگران ارزی تهران امروز چهارشنبه 2 آبان ماه در حالی وارد بازار شدند که قیمت‌ها همچنان تحت تأثیر هیجان روز گذشته به سمت بالا حرکت کردند.

بر اساس اظهارات عده ای از معامله‌گران، نرخ دلار امروز به مرز روانی 67 هزار تومان نزدیک شد و این در حالی است که دیروز اسکناس آمریکایی از کانال 64 هزار تومان به مرز 66 هزار تومان رسیده بود.

در این شرایط، اکثر تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت‌ها بدون پایه‌گذاری قوی به سمت مرزهای حساس حرکت می‌کنند و هشدار می‌دهند که با توجه به تجربیات گذشته، احتمال اصلاح قیمت‌ها در آینده وجود دارد، بنابراین نباید به سرعت اقدام کرد.

درهم بازار ارز را بهم ریخت

به اعتقاد این گروه، در کنار تأثیر اخبار و سیگنال‌های سیاسی منفی، درهم امارات این روزها به عنوان لیدر بازار ارز عمل کرده و تغییرات زیادی را در بازار دلار ایجاد کرده است. در همین راستا، قیمت درهم امارات دیروز به کانال 18 هزار تومان وارد شد و امروز با 18 هزار و 300 تومان آغاز به کار کرد و در زمان نگارش این گزارش به 18 هزار و 520 تومان رسید.

نوسانات قیمت درهم در شرایطی رخ می‌دهد که چندی پیش رئیس‌جمهور دستوری به رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد  بر ای مداخله ارزی  ۱۰۰ میلیون درهم  صادر کرده بود.

سکه و طلا گران شدند

همچنین قیمت سکه امامی نیز به مرز 56 میلیون تومان رسیده و هر گرم طلا 18 عیار نیز با 4 میلیون و 531 هزار تومان فروخته می شود. 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما