خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن / خریداران منتظر این پیامک باشند

اقتصاد 100- شرکت عمران پرند در پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند اطلاع داده است که محل ساخت واحدهای مسکونی آن‌ها از پروژه قبلی به پروژه ایلیاسازه پارت در اراضی ۴۴۵ هکتاری منتقل شده است.

خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن / خریداران منتظر این پیامک باشند

تغییر ناگهانی در تخصیص زمین به خبرنگاران: شوک جدیدی در پروژه‌های مسکن

در پی پیامکی که به تازگی برای خبرنگاران ارسال شده، جابه‌جایی در تخصیص زمین‌ها به آن‌ها به وضوح احساس می‌شود. پیش از این، شرکت عمران پرند وعده داده بود که خبرنگاران در پروژه ۱۴۵ هکتاری، واقع در محل سابق احداث نمایشگاه بین‌المللی، جانمایی شوند.

پیامک‌های قبلی: امید به پروژه ۱۴۵ هکتاری

شرکت عمران در دو مرحله پیامک‌هایی برای خبرنگاران ارسال کرده بود که در آن‌ها آمده بود: «متقاضی گرامی، شما به پروژه اراضی ۱۴۵ هکتاری متصل شده‌اید. برای اطلاع از جزئیات پروژه، به قسمت مشاهده و پیگیری درخواست در سامانه saman.mrud.ir مراجعه نمایید.» این پیامک‌ها امیدهایی را برای خبرنگاران ایجاد کرده بود که به زودی در این پروژه صاحب‌خانه خواهند شد.

تغییر جهت به اراضی ۴۴۵ هکتاری

اما حالا با پیامک جدیدی که به دست خبرنگاران رسیده، مشخص شده که اراضی ۴۴۵ هکتاری واقع در انتهای شهر و غرب فاز ۷ به عنوان محل جدید جانمایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این تغییر ناگهانی، ابهامات و نگرانی‌هایی را در میان خبرنگاران ایجاد کرده است؛ چراکه اراضی ۱۴۵ هکتاری در ابتدای شهر قرار دارد و همگان انتظار داشتند که در آنجا جانمایی شوند.

نتیجه‌گیری: انتظار برای شفاف‌سازی

این تغییر ناگهانی در تخصیص زمین‌ها نشان‌دهنده نیاز به شفافیت بیشتر از سوی مسئولان پروژه است. خبرنگاران حالا در انتظار توضیحات بیشتر و مشخص شدن جزئیات جدید هستند تا ببینند آینده مسکن آن‌ها به کدام سمت خواهد رفت.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما