سخنگوی دولت: بدون آمادگی مردم هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت

مهاجرانی در مورد احتمال افزایش قیمت بنزین گفت: همانطور که بارها تاکید شده مردم در مورد افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهند شد. حتماً اگر موضوع افزایش بنزین به جمع‌بندی بخواهد برسد موضوع با مردم مطرح می‌شود و بدون آمادگی مردم هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین را نخواهیم داشت.

سخنگوی دولت: بدون آمادگی مردم هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت

به گزارش اقتصاد 100، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد:حاکمیت مطلق ایران بر جزایر سه گانه در جلسه امروز هیات دولت مورد تاکید قرار گرفت. هیچ کسی حق ندارد نگاه چپ به پاره ایران کند این موضوع مطلقا پذیرفته نیست. این سه جزیره همیشه مال ایران بوده و اسناد تاریخی دارد و این موضوع را ثابت می‌کند. برخی کشورها دست از شیطنت‌های رسانه‌ای بردارند چون این چیزی بیشتر از یک بازی رسانه‌ای نیست و این موضوع مورد تاکید همه اعضای هیئت دولت قرار گرفته است.

وی با اشاره به تقدیم بودجه از سوی دولت به مجلس گفت: جهت گیری بودجه به شدت در جهت حمایت از بازارهای پولی و مالی و حمایت از تولید و توجه به عدالت و انجام اصلاحات ساختاری است که این موارد در بودجه دیده شده است. در لایحه بودجه جداولی وجود دارد که شامل جداول کلان فرضیات بودجه و شناسنامه تخصصی بودجه است که به کنترل بودجه کمک می‌کند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: ارتباط برنامه هفتم توسعه با احکام بودجه‌ای جز نکات مهمی است که تقدیم مجلس شده و امیدوار هستیم که در سه‌شنبه آینده ما شاهد تصویب کلیات بودجه توسط مجلس باشیم و دوستان ما ادامه کار را شروع کنند.

مهاجرانی در مورد احتمال افزایش قیمت بنزین گفت: همانطور که بارها تاکید شده مردم در مورد افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهند شد. حتماً اگر موضوع افزایش بنزین به جمع‌بندی بخواهد برسد موضوع با مردم مطرح می‌شود و بدون آمادگی مردم هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین را نخواهیم داشت. همه تلاش‌ها هم بر این هست که علیرغم وجود فشارهایی که بر دولت وجود دارد، کمترین فشار بر مردم تحمیل بشود.

وی در خصوص اقدامات دولت برای کنترل بازهای مالی و پولی گفت: در شرایط فعلی ما دو دسته تغییرات نرخ بازارهای مالی ارز و طلا را داریم یک قسمت ریسک سیستمی و خارج از محیط است که بخشی هم قابل پیش بینی است و فقط هم مربوط به ایران نیست در قسمت دیگر هم بانک مرکزی به شدت تلاش می‌کند با مداخله‌های خود هر زمان لازم بداند میزان ثبات را در بازار به حداکثر برساند.

سخنگوی دولت با اشاره به انتقادهای مطرح شده در مورد انتخاب استانداران گفت: همانطور که در مورد انتخاب وزرا هم کارگروه‌هایی شکل گرفت از همه سلایق رزومه دریافت شد همه معرفی می‌شدند و حق همه افراد است که گزینه‌های خود را معرفی کنند اما وظیفه مجموعه‌ها است که افراد با بهترین شاخص‌ها انتخاب کنند. مهم‌ترین موضوعی که مورد نظر دوستان وزرت کشور است توجه به کارکرد است تا بتوانند حداکثر رضایتمندی را برای مردم ایجاد کنند. برای همین هم بیشترین وزن روی این موضوع است در عین حال که برخی ممکن است بگویند باید فرد دیگری انتخاب می‌شد مهم رضایتمندی مردم و کارکردهای مثبت در هر کدام از استان‌ها است.

منبع : ایلنا
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما