بعد از انجام پیرسینگ ابرو چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ + معرفی انواع پیرسینگ ابرو

طلا و جواهر اقتصاد 100: پس از آگاهی از تاریخچه پیرسینگ ابرو، بهتر است بدانید پیرسینگ چیست؟ این عمل زیبایی به طور سنتی با استفاده از سر سوزن یا دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود، در این کار قسمتی از بدن سوراخ شده و سپس یک قطعه فلز از جمله طلا یا نقره درون آن قرار می‌گیرد.

بعد از انجام پیرسینگ ابرو چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ + معرفی انواع پیرسینگ ابرو

پیرسینگ چیست؟

 این فلزات بیشتر به صورت حلقه‌ای یا نگینی در بین مردم رواج دارند. امروزه استفاده از پیرسینگ ابرو افزایش زیادی یافته است و بسیاری از افراد به منظور ایجاد تغییر در چهره خود اقدام به انجام این کار می‌کنند. توجه داشته باشید این کار باید توسط یک فرد ماهر و با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و مناسب انجام شود؛ همچنین به جنس پیرسینگ استفاده شده دقت کرده تا برای شما مشکلات پوستی یا عفونت ایجاد نکند. 

معرفی انواع پیرسینگ ابرو

در حال حاضر پیرسینگ دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن‌ها از نظر ظاهری، جنس و وزن می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند. برای افرادی که مایل هستند بدانند انواع پیرسینگ ابرو چیست؟ می‌توانیم موارد زیر را معرفی کنیم:

پیرسینگ کروی

پیرسینگ آویز

پیرسینگ نگین‌دار

پیرسینگ حلقه‌ای

پیرسینگ مخروط

علاوه بر شکل ظاهری، انواع پیرسینگ ابرو از نظر جنس نیز با یکدیگر متفاوت هستند؛ برای مثال پیرسینگ استیل، پیرسینگ نقره و پیرسینگ طلا از جمله رایج‌ترین پیرسینگ‌ها برای استفاده در قسمت ابرو یا قسمت‌های دیگر بدن هستند. 

برای انجام پیرسینگ ابرو چه کاری انجام دهیم؟

قبل از انجام عمل پیرسینگ توجه داشته باشید این کار باید زیر نظر پزشک یا یک فرد با تجربه و متخصص انجام شود؛ زیرا انجام آن توسط افراد غیر متخصص ممکن است سبب ایجاد عفونت یا مشکلات پوستی شدید شود. علاوه بر این، دقت داشته باشید بعد از انجام آن دستورالعمل‌هایی که توسط پزشک انجام می‌شود را به خوبی اجرا کنید و در صورت ایجاد هرگونه مشکل مانند درد، ترشحات چرکی و عفونت حتماً به پزشک مراجعه کنید.

 علاوه بر موارد ذکر شده پیرسینگ خریداری شده باید جنس و کیفیت مناسبی داشته باشد شما می‌توانید پیرسینگ مورد نظر خود را به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید، به این منظور، می‌توانید در هنگام خرید طلا آنلاین اقدام به خرید یک قطعه پیرسینگ مناسب و استاندارد نیز کنید.

خرید پیرسینگ ابرو

جهت خرید پیرسینگ ابرو می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید. افرادی که دارای مشغله کاری یا وقت بسیار کمی هستند می‌توانند با اطمینان زیاد پیرسینگ مورد نظر خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری خریداری کنند. خرید این محصول به صورت غیر حضوری و اینترنتی می‌تواند مزیت‌های زیادی نسبت به خرید حضوری داشته باشد به صورتی که شما در ابتدا اقدام به مقایسه پیرسینگ‌های موجود در سایت کرده و پس از کسب اطلاعات دقیق در مورد وزن، شکل ظاهری و قیمت آن‌ها، محصول مورد نظر خود را با اطمینان بیشتری خریداری می‌کنید.

 تمامی خانم‌ها و آقایان که مایل به انجام پیرسینگ ابرو هستند باید توجه داشته باشند قبل از انجام این کار پیرسینگ مورد نظر خود را خریداری کرده و از نمونه‌های آماده موجود در مطب‌ها و سالن‌های زیبایی استفاده نکنند؛ همچنین پیرسینگ طلا معمولاً دارای کیفیت بهتر، سازگاری بیشتر با پوست و زیبایی ظاهری بالاتری است. 

برای پیرسینگ ابرو چقدر باید هزینه پرداخت کنیم؟

قیمت انواع پیرسینگ ابرو با یکدیگر تفاوت‌های فراوانی دارد. عوامل گوناگونی روی تعیین قیمت این محصولات دخیل هستند که وزن و جنس آن را می‌توانیم از مهم‌ترین موارد تعیین کننده قیمت این محصولات در نظر بگیریم. برای خرید مطمئن‌تر بهتر است در ابتدا از فروشنده بخواهید قیمت دقیق پیرسینگ ابرو را در اختیارتان قرار دهد و پس از کسب اطلاعات لازم، این محصول را بر اساس بودجه خود تهیه کنید.

 در این مواقع بهتر است در ابتدا به زیبایی ظاهری و کیفیت تولید پیرسینگ توجه کرده و سپس قیمت آن را در نظر بگیرید، معمولاً پیرسینگ‌هایی که وزن بالاتر و ظرافت بیشتری دارند قیمت آن‌ها نیز بیشتر است.

بعد از انجام پیرسینگ ابرو چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

اقدامات زیادی وجود دارد که پس از انجام پیرسینگ ابرو باید انجام دهید تا مشکلاتی مانند عفونت یا پس زدگی به وجود نیاید از اصلی‌ترین این کارها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

بعد از انجام پیرسینگ تا پایان زمان ترمیم، هرگز آن را دستکاری نکرده و زخم روی آن را جدا نکنید.

از مواد شوینده صابونی و قوی برای شستشوی محل زخم استفاده نکنید.

پس از شست و شو با مواد پیشنهادی توسط پزشک، محل را با حوله‌های کاغذی یا پارچه‌ای یکبار مصرف و تمیز خشک کنید.

تا زمان ترمیم کامل از رفتن به دریا، استخر و جکوزی خودداری کنید.

تا پایان زمان بهبودی کامل، از استفاده لوازم آرایشی و بهداشتی خودداری کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما