آشنایی با بهترین عطرهای زنانه و مردانه برای هدیه

طلا و جواهر اقتصاد 100: هدیه دادن همواره امری است که باید دقت و توجه بسیار زیادی را صرف آن کرد، تا انتخابی دقیق و هوشمندانه داشت، که بتوان مطمئن بود باعث خوشحالی فردی که هدیه را دریافت کرده می‌شود.

آشنایی با بهترین عطرهای زنانه و مردانه برای هدیه

 یکی از هدیه‌های بسیار مرسوم بین مردم در این روزها، عطر و ادکلن است. این روزها همه عطر و ادکلن دوست دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند. هر فرد خوش‌پوشی به یک یا چند عطر بسیار خوش‌بو و مناسب با خلق و خوی خود نیاز دارد تا استایل و خوش‌تیپی خود را تکمیل کند.

بلو د شنل ادو پرفیوم

دیور ساواج الکسیر

مون بلان لجند ادو پرفیوم

پارفومز د مارلی سدلی

آزارو موست وانتد

گوچی بلوم

دیور پویزن گرل

لالیک له پارفوم

دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه

مون بلان سیگنچر

چگونه عطری را برای هدیه دادن انتخاب کنیم؟

مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد هدیه دادن عطر وجود دارد، این است که شما باید از سلیقه طرف مقابل آگاه باشید و حساسیت‌های او را بشناسید. بسیاری از افراد ممکن است دارای حساسیت‌های پوستی و تنفسی و یا سلیقه‌ای خاص باشند. از این رو خرید عطر برای دیگران کمی عملی ریسکی به حساب می‌آید. با این حال گزینه‌ای که پیش روی شما قرار دارد این است که عطرهای همه‌پسند تهیه کنید که ترکیبات آن‌چنان خاصی نداشته و درصد افرادی که آن را خریداری و استفاده کرده‌اند بسیار بالا باشد. تهیه این عطرها به عنوان هدیه به این جهت انتخاب درستی است که می‌توان گفت این عطرها امتحان خود را پس داده‌اند و توسط اکثریت مصرف‌کنندگان پسندیده شده‌اند. از این رو با همراه شدن با باقی این مقاله می‌توانید انتخاب آگاهانه‌ای در انتخاب ادکلن برای هدیه دادن داشته باشید.

مورد بعدی که در خرید عطر و ادکلن برای هدیه دادن بسیار مهم است، توجه به اصل بودن عطر مورد نظر و کیفیت بالای آن است. عطرهای فیک از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و همچنین ممکن است مشکلات پوستی و تنفسی ایجاد کنند و برای استفاده مناسب نیستند. برای تهیه هدیه باید حتماً توجه داشته باشید که عطر اصل و اورجینال خریداری کنید.

1. بلو شنل ادو پرفیوم (Bleu de Chanel Eau de Parfum)

ادو پرفیوم بلو شنل از برند عطر شنل، عطری خنک و ملایم است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این عطر مرکباتی معطر، از نت‌های گریپ فروت، لیمو، نعناع، فلفل صورتی، زنجبیل، جوز هندی، یاس، چوب صندل، سدر و مشک سفید ساخته شده و رایحه‌ای سرزنده و حال خوب کن دارد. عطر بلو شنل ادو پرفیوم همه کاره، برای تمام فصول و موقعیت‌ها، اعم از رسمی و غیررسمی مناسب است. همچنین استفاده از آن در روز و شب هر دو عالی بوده و حس اعتماد به نفس، شیک بودن و جذابیت را برمی‌انگیزد و برای مردانی که به دنبال ترکیبی از کلاسیک و مدرن هستند، ایده‌آل می‌باشد.

 

2. دیور ساواج الکسیر (Dior Sauvage Elixir)

بهترین ادکلن مردانه برای هدیه ، یکی از عطرهای سری یاواج برند دیور است که رایحه آن از نت‌های دارچین، جوز هندی، هل، گریپ فروت، اسطوخودوس، شیرین‌بیان، چوب صندل، کهربا، نعناع هندی و خس‌خس تشکیل شده است. این عطر طبعی گرم رو به معتدل دارد، که آن را تبدیل به عطری مناسب برای فصل‌های سردتر و موقعیت‌های خاص یا رسمی می‌کند. عطر دیور ساواج الکسیر گزینه‌ای بسیار مناسب برای مهمانی‌های شبانه و رسمی و خاص، مثل قرارهای عاشقانه یا حتی دورهمی‌های کاری است. این عطر شیرین مردانه بسیار جسورانه است و حس قدرت، رمز و راز، و جذابیت شدید را القا می‌کند.

3. مون بلان لجند ادو پرفیوم (Montblanc Legend Eau de Parfum)

ادو پرفیوم لجند نسخه اصلی سری لجند از برند فرانسوی مون بلان است. عطر مون بلان لجند ادو پرفیوم معتدل رو به گرم، مناسب استفاده در فصل‌های بهار و پاییز بوده و با رایحه‌ای چوبی معطر و نت‌های ترنج، برگ‌های بنفشه، یاس، مگنولیا، چوب و خزه بلوط، تبدیل به عطری بسیار شیک و در عین حال راحت شده است. این عطر فرانسوی برای استفاده روزمره هم در محیط‌های اداری و هم برای موقعیت‌های غیررسمی‌تر مناسب است و به این دلیل که عطری کلاسیک محسوب می‌شود، حس شیک بودن و اعتماد به نفس را برمی‌انگیزد.

4. پارفوز د مارلی سدلی (Parfums de Marly Sedley)

عطر مارلی سدلی با نت‌های ترنج، لیمو، نعناع، اسطوخودوس، رزماری، گل شمعدانی، چوب سدر، نعناع هندی، چوب صندل و خس خس، رایحه‌ای مرکباتی معطر ساخته است و با حس و حالی با طراوت و انرژی‌بخش، بیشتر برای بهار و تابستان مناسب است. یک عطر برای کادو تولد و استفاده روزانه آقایان.

5. آزارو موست وانتد (Azzaro The Most Wanted)

عطر موست وانتد از برند آزارو، عطری با طبع گرم و مناسب فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان است. نت‌های هل، تافی، کهربا، چوب تشکیل‌دهنده رایحه خوش عطر آزارو موست وانتد هستند، که آن را به عطری مناسب برای شب و موقعیت‌های خاص مثل ملاقات‌های عاشقانه یا مهمانی‌های شبانه تبدیل می‌کند. یک ادکلن گرم مردانه پرجذبه و قدرتمند، که حس و حال شخصیتی قوی و دلربا را در بر دارد.

1. گوچی بلوم (Gucci Bloom)

عطر گوچی بلوم از برند گوچی یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه دنیا است که با طبع خنک، رایحه‌ای بسیار دلپذیر و خواستنی از نت‌های گل رانگون کریپر، یاس و مریم دارد. عطر گوچی بلوم مناسب برای بهار و تابستان بوده که هم در روز و هم در شب قابل استفاده است و همچنین می‌توان آن را هم برای موقعیت‌های رسمی و هم برای موقعیت‌های غیررسمی استفاده کرد. این عطر زنانه اورجینال حس لطافت زنانگی، ظرافت و زیبایی طبیعی را برمی‌انگیزد.

2. دیور پویزن گرل (Dior Poison Girl)

پویزن گرل برند محبوب دیور از نت‌های پرتقال تلخ، رز، دانه تونکا، وانیل، بادام و چوب صندل تشکیل شده است. عطر دیور پویزن گرل با طبع گرم و رایحه‌ای تلخ و شیرین بوده، که حس و حالی جسورانه و شیطنت‌آمیز دارد و ابعاد دیگری از زنانگی را به نمایش می‌گذارد. بیشتر برای شب و هوای سرد مناسب است و انتخابی عالی برای هدیه دادن عطر و مهمانی‌های شبانه و موقعیت‌های عاشقانه می‌باشد، چرا که گرما و فریبندگی رایحه آن حسی وسوسه‌انگیز را منتقل کرده و جذابیت و اعتماد به نفس زنانه را به خوبی نمایان می‌کند.

3. لالیک له پارفوم (Lalique Le Parfum)

له پارفوم برند لالیک عطری گرم، با رایحه‌ای پیچیده و شیک است که برای شب و موقعیت‌های رسمی و خاص انتحابی ایده آل می‌باشد. عطر لالیک له پارفوم رایحه‌ای متشکل از نت‌های ترنج، برگ بو، فلفل صورتی، یاس، گل آفتاب‌پرست، بادام، دانه تونکا، چوب صندل، نعناع هندی و وانیل دارد، که حس مرموزی و اشرافی بودن را القا می‌کند و برای کسانی که به دنبال عطری لوکس و خاص هستند، مناسب است.

4. لایت بلو اینتنس زنانه (Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense)

لایت بلو اینتنس زنانه عطری از برند دولچه گابانا است که عطری تابستانی و خنک محسوب می‌شود. این عطر لایت بلو اینتنس زنانه راحت و روزمره دارای رایحه‌ای دلپذیر و بانشات از لیمو، سیب سبز، گل همیشه بهار، یاس، مشک و چوب کهربا می‌باشد که انتقال‌دهنده انرژی مثبت، حس تازگی و همچنین شادی بوده و به شما احساس آزادی و رهایی می‌بخشد.

5. مون بلان سیگنچر (Montblanc Signature)

بهترین ادکلن زنانه برای هدیه دادن از برند مون بلان. می‌توان رایحه پرتقال ماندارین، مگنولیا، یلانگ یلانگ، بنزوئین، مشک سفید و وانیل را در آن احساس کرد. این عطر خنک زنانه مناسب برای استفاده در روزهای بهار و تابستان بوده، که می‌توان در در محیط‌های غیررسمی و به طور روزانه از آن استفاده کرد و از رایحه شاداب و سرزنده آن لذت برد. عطر مون بلان سیگنچر حس لطافت، خلوص و گرمی را منتقل می‌کند و برای خانم‌هایی که به دنبال عطری با طبع ملایم و دلنشین هستند، بسیار مناسب است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما