انگشتری با سنگ پر خاصیت برای متولدین ماه مهر

طلا و جواهر اقتصاد 100: تورمالین سنگ دیگری برای متولدین مهر است.

انگشتری با سنگ پر خاصیت برای متولدین ماه مهر

تورمالین ، سنگ متولدین مهر

این نام از کلمه (Sinamese toramalli) گرفته‌شده است و به معنی «سنگ با رنگ‌های مختلط» است؛ زیرا اغلب اوقات رنگ‌های مختلفی از چندین رنگ در یک بلور دیده می‌شود. سنگ‌های قیمتی اندکی، تنوع رنگی خیره‌کننده تورمالین را دارند و احتمالاً به همین دلیل عارفان باستان معتقد بودند که این سنگ متولد مهر می‌تواند الهام‌بخش بیان هنری باشد، این سنگ برای هر روحیه‌ای، یک پالت رنگی مخصوص دارد. رنگ‌های روبولیت صورتی و قرمز، تورمالین های سبز کرومی، سبز زمردی و آلی تیره تا بنفش، از مشهورترین تم های رنگی تورمالین است.

سنگ راف تورمالین

به دلیل طیف رنگی گسترده، تورمالین گاهی با دیگر سنگ‌های قیمتی اشتباه گرفته می‌شود. یکی از یاقوت‌های استفاده‌شده در جواهرات تاج سزار روسیه، درواقع تورمالین قرمز است. یکی از کشورگشایان اسپانیایی در دهه 1500، در برزیل، کریستال های تورمالین سبز را با زمرد اشتباه گرفت. این اشتباهات در تشخیص این سنگ قیمتی تا قرن ها ادامه یافت تا این‌که دانشمندان در دهه 1800 تورمالین را به‌عنوان یک‌گونه معدنی مجزا به رسمیت شناختند.

خواص سنگ تورمالین، سنگ مهرماه

به نظر می‌رسد رنگ‌های مختلف تورمالین خاصیت درمانی خاص خود را داشته باشند. این باور وجود دارد که تورمالین سیاه از فردی که از آن استفاده کند محافظت می‌کند و به او اعتمادبه‌نفس می‌بخشد. تورمالین صورتی، رنگ عشق را تجسم می‌کند و با مهربانی و لطافت همراه است. تورمالین سبز، شجاعت، قدرت و استقامت را برای صاحبش به ارمغان می‌آورد.

نگین تورمالین با رنگهای مختلف

سنگ تورمالین را به‌عنوان هدیه هشتمین سالگرد ازدواج نیز اهدا می‌کنند. سنگ تورمالین فرد را در برابر ترس از جمع به اوج آرامش می کشاند همچنین قدرت التیام و امید زایی در هر تیپ افسردگی‌ها را فراهم می سازد، موجب افزایش قوه خلاقه شخص می گردد. تورمالین برای زدودن انرژی منفی از تن و روح مؤثر است. این سنگ ماه مهر سبب توانایی بدن در بازیابی انرژی و سم‌زدایی می‌شود. سنگ تورمالین در کاهش استرس، افزایش هوشیاری ذهنی، بهبود گردش خون و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما