این ستاره فوتبال عاشق ساعت های میلیون دلاری و لاکچری است + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: رونالدو به ساعت‌های فرانک مولر و هابلوت هم علاقه زیادی دارد.

این ستاره فوتبال عاشق ساعت های میلیون دلاری و لاکچری است + عکس

ساعت‌ هابلوت رونالدو

 Hublot مجلل در کلکسیون ساعت های رونالدو جایگاه ویژه‌ای دارد. مدل Hublot Masterpiece MP-09 Tourbillon Bi-Axis دارای یک توربیلون است که بر روی 2 محور می‌چرخد و تا 5 روز می‌تواند انرژی را ذخیره کند. این مدل خاص و زرین که برای رونالدو سفارشی‌سازی شده، با الماس‌های تراش باگت تزئین شده است و تقریباً 880 هزار دلار قیمت دارد. درحالی‌که نسخه استاندارد آن با رنگ کربن سیاه با قیمت تقریباً 145 هزار دلار به فروش می‌رسد.

تقریباً همه طرفداران کریستیانو رونالدو می‌دانند که او چقدر عاشق ساعت‌های بزرگ است؛ اما شاهکار MP09 Tourbillon Bi-Axis King Gold با ضخامت 49 میلی‌متر، اولین توربیلون چندمحوره Hublot است که برای کریس ساخته شده است. علاوه‌براین، رونالدو صاحب یک ساعت کرونوگراف الماس، یک Cintrée Curvex Tourbillon و همچنین یک Invisible Baguette Diamonds Imperial Tourbillon است که همان‌طور که احتمالاً حدس می‌زنید، با جواهرات گرانبها تزئین شده است. قیمت این ساعت توربیلون کمیاب حدود 1.5 میلیون دلار است؛ اما نسخه معمولی بدون الماس همین مجموعه را می‌توان با قیمت کمتر از 9 هزار دلار پیدا کرد.

اما این ستاره فوتبال مدل‌های ساده‌تری از این ساعت سوئیسی هم در کالکشن خود دارد. زمانی که فرودگاه سنت کاترین در فونچال و مادیرا به فرودگاه بین‌المللی کریستیانو رونالدو تغییر نام داد، او در آنجا حضور داشت و وقتی از مجسمه برنزی خود رونمایی کرد، یک کرونوگراف Hublot Aerofusion King Gold بر روی مچ دست داشت که قیمت ساعت حدود 38 هزار دلار بود.

این کرونوگراف کلاسیک فیوژن دارای یک قاب بزرگ 45 میلی‌متری ساخته‌شده از آلیاژ ویژه Hublot “King Gold” که سرخ‌تر از طلای سرخ کلاسیک است، صفحه مشکی ظریف با 2 شمارشگر و یک پنجره تاریخ روی ساعت 6 است. بند چرمی تمساح با گیره King Gold نیز زیبایی و شکوه این ساعت را تکمیل می‌کند. اگر فکر می‌کنید ساعت های کریستین رونالدو به همین موارد ختم می‌شود باید بگوییم اشتباه می‌کنید؛ چون قرار است در ادامه بیشتر شگفت‌زده شوید!

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما