امروز قیمت طلا تغییر می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: قیمت طلا در معاملات امروز و در آستانه تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای آسان کردن سیاست‌های پولی کاهشی شد اما هنوز نزدیک به بالاترین حد خود در نوسان است.

امروز قیمت طلا تغییر می کند

فدرال رزرو تصمیم خود در مورد نرخ بهره را در پایان جلسه امروز اعلام خواهد کرد و جروم پاول، رئیس، پس از آن کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. آخرین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در مارس ۲۰۲۰ طی همه گیری کووید-۱۹ بود.

قیمت طلا در معاملات امروز و در آستانه تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای آسان کردن سیاست‌های پولی کاهشی شد اما هنوز نزدیک به بالاترین حد خود در نوسان است.

شاخص دلار 0.21 افزایش یافته و به 100.92 در مقایسه با رقبایش رسیده است. بالا رفتن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گران‌تر می‌کند. سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا هم افزایش یافته است.

برخی از داده‌های قوی‌تر از حد انتظار اقتصادی آمریکا که صبح امروز منتشر شد، از جمله خرده‌فروشی و تولید صنعتی، طلا و نقره را تحت فشار قرار دادند زیرا شاخص دلار آمریکا به دنبال آن گزارش‌ها نسبتاً بالاتر رفت.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 17 دلار کاهش نسبت روز گذشته به 2568 دلار رسید.

فدرال رزرو تصمیم خود در مورد نرخ بهره را در پایان جلسه امروز اعلام خواهد کرد و جروم پاول، رئیس، پس از آن کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. آخرین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در مارس ۲۰۲۰ طی همه گیری کووید-۱۹ بود.

تاجران همچنان 63 درصد احتمال می‌دهند فدرال رزرو نرخ بهره را در اجلاس امروز 50 واحد پایین بیاورد و 37 درصد هم این احتمال وجود دارد که کاهش نرخ بهره برابر با 25 واحد باشد.

انتظارات از نرخ بهره پایین‌تر که برای دارایی‌هایی مانند طلا که دارای بهره نیستند، یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود، به شکل قابل توجهی باعث رونق بازار فلز زرد شده است.

در این بین، احتمال تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه به‌دنبال حمله رژیم صهیونیستی به لبنان وجود دارد که می‌تواند تمایل برای خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن را افزایش دهد.

اطلاعات اقتصادی آمریکا نشان می‌دهد خرده فروشی در این کشور در ماه اوت 0.1 درصد نسبت به ماه گذشته افزایش داشته و فراتر از انتظار سرمایه‌گذاران یعنی کاهش 0.2 درصدی بوده است.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.53 درصد کاهش به 30 دلار و 82 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.38 درصدی 982 دلار و 18 سنت معامله می‌شود.

تمرکز این هفته بر تصمیمات مربوط به نرخ بهره‌ی سه بانک مرکزی بزرگ خواهد بود: فدرال رزرو، بانک مرکزی انگلستان و بانک مرکری ژاپن. طلا احتمالا در کانون توجه باقی خواهد ماند، زیرا ابهامات مداوم در مورد رشد اقتصاد جهانی می‌تواند بر شتاب آن تأثیر بگذارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما