قیمت پراید کارکرده / تمامی مدل‌ها

اقتصاد 100- تا همین چند سال پیش به صورت متوالی می توان خودرو مذکور را میان خودروهای پرفروش در ایران دید. یا شاید بهتر است بگوییم پرفروش ترین خودرو در داخل کشور بوده است.

قیمت پراید کارکرده / تمامی مدل‌ها

قیمت علت اصلی انتخاب مردم

شاید اگر از بسیاری از مصرف کنندگان و مالکان پراید در قدیم یا افرادی که هنوز از این خودرو استفاده می کنند سوال کنید که دلیل خرید این خودرو توسط شما چیست با جواب قیمت مناسب نسبت به دیگر خودروها رو به رو شوید. واقعیت این است که این خودرو به دلیل هزینه ساخت کمتر و قطعات ارزان تر، در بازار قیمت کمتری داشت و برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی برای خرید بود و هنوز هم هست.

مطالعه بیشتر: منتخب بهترین نرم‌افزارهای فرم‌ساز در ایران

قیمت پراید کارکرده دیگر عامل انتخاب

در همان سال هایی که پراید هنوز توقف تولید نشده بود قشر زیادی از جامعه باز هم به دلیل نداشتن بودجه کافی یا کم کردن هزینه های خانوار به خرید پراید روی آورده اما اینبار مدل های کارکرده و دست دوم آن. قطعا مشخص است که خودروی دست دوم در هر برند و مدلی ارزان تر از خودرو صفر است و هزینه خرید پراید کارکرده باز هم به صرفه تر از تهیه یک پراید صفر برای مردم بود.

امروزه دیگر بنا به توقف تولید پراید طی چند سال اخیر افرادی که قصد تهیه این خودرو را داشته باشند خواه یا ناخواه امکان خرید مدل صفر را ندارند و باید به دنبال خرید مدل های دست دوم این مدل خودرو از شرکت سایپا باشند. البته بنابر بررسی هایی که توسط امداد خودرو تویوتا صورت گرفته است، اصل بازار پراید کارکرده متعلق به همان قشری است که از بودجه کافی برخوردار نیستند وگرنه در بازار مدل های صفر یا کارکرده قوی وجود دارد که امکانات و کیفیت بسیار بیشتری نسبت به پراید دارند.

پارس نماد داده ها

قیمت پراید کارکرده

حالا که با این خودرو به صورت کامل آشنا شدیم می خواهیم به سراغ قیمت پراید کارکرده برویم. با توجه به سری ها و مدل های مختلف که در سال های مختلفی نیز تولید شده اند قطعا قیمت یکسانی برای پراید دست دوم وجود ندارد اما ما بهترین مدل ها با سال ساخت مناسب را به شما همراه با قیمت و جزئیات معرفی می کنیم.

مطالعه بیشتر: در آمیختن هنر و بانکداری با رونمایی از آلبوم «ش‌ م‌ س» شجریان

توجه: قطعا بر اساس شرایط خودرو، ممکن است موارد انتخابی شما در کف این بازه یا سقف این بازه یافت شوند. همچنین باز هم با توجه به شرایط خودرو این احتمال وجود دارد خودرو مورد نظر کمی پایین تر یا بالاتر از بازه اعلامی قیمت داشته باشد.

قیمت پراید کارکرده 83

در زمانی که این مقاله نوشته می شود این خودرو چیزی حدود 20 سال سن دارد. خودروهایی در این سن به احتمال 99 درصد دارای رنگ هستند و نباید انتظار یک خودرو تمیز بدون رنگ یا ضربه را از آن داشته باشید.

قیمت تقریبی پراید 83 چیزی حدود 115 الی 130 میلیون تومان می باشد.

قیمت امروز پراید 88

پراید هایی که در سال 1388 به تولید رسیده اند از مدل های قبلی خود عمر کمتری کرده اند و از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. این مدل ها با اختلاف 40-50 میلیونی نسبت به مدل 88 از 170 تا 180 میلیون تومان توسط مالکان به فروش میرسند.

قیمت پراید کارکرده مدل 90

اگر بخواهیم یک راست به سراغ قیمت پراید دست دوم مدل نود برویم قیمتی که به شما اعلام خواهیم کرد و در بازار معامله می شود 180 الی 210 میلیون تومان است.

665

پراید مدل 91-94

مدل مذکور نسبت به مدل های با سال ساخت قدیمی تا یا سال ساخت جدیدتر در میانه قیمتی این دو بازه که در بالا و پایین اعلام کردیم قرار می گیرد.

قیمت پراید 131 مدل 95-96

مدل 95 یا 96 پراید را شاید بتوان از نظر کارکرد و سال ساخت نسبت به دیگر مدل ها جدیدتر در نظر گرفت، این خودرو قطعا از نظر تمیزی، ضربه، رنگ و... شرایط بسیار مناسب تری نسبت به مدل های قدیمی تر دارد.

قیمت حدودی این مدل را می توان چیزی بین 220 تا 250 در نظر گرفت.

قیمت پراید کارکرده مدل 98

در حال حاضر 5 سال از ساخت این مدل از پراید گذشته است و این مدل را میتوان حزو آخرین نسخه های پراید دانست که در سال های پایانی به بازار ارائه شده است.

در حال حاضر این خودرو به صورت تقریبی از قیمت 280 میلیون تومانی برخوردار است.

نحوه تعیین قیمت پراید کارکرده

برای تعیین قیمت پراید کارکرده مرجع و منبع خاصی وجود ندارد اما بر اساس سال خودرو، میزان تمیزی، بحث فنی و تصادفی بودن یا نبودن خودرو، داشتن رنگ یا بدون رنگ بودن آن به همراه برخی از لوازم جانبی و یدکی مانند داشتن ضبط، باند و... روی قیمت خودرو تاثیر گذار است، قیمت نهایی خودرو توسط مالک تعیین می شود.

اما این نکته را باید بدانید هر قیمتی که توسط مالکان خودروها تعیین شود به منزله قیمت اصلی خودرو نیست و در بازار خودرو با توجه به شرایط خودروهای مشابه و قیمت میانگین معمولا قیمت های این دست از خودروهای کارکرده و دست دوم مشخص می شود.

666

آیا پراید دست دوم بخریم؟

ممکن است این سوال را چندین بار از خودتان پرسیده باشید آیا خرید این خودرو آن هم به صورت کارکرده و دست دوم کار درستی است یا خیر؟ قطعا به این سوال نمیتوان در یک جمله پاسخ سریع و کاملی داد اما باز هم اگر بنا را تحقیقات مراجع معتبری همچون امداد خودرو هیوندا در نظر بگیریم شما می توانید بر اساس شرایط و بودجه تان که در ادامه توضیح خواهیم داد نسبت به تهیه این خودرو اقدام کرده یا از تهیه آن صرف نظر کنید.

میزان بودجه برای خرید خودرو

قبل از اینکه بخواهید به این فکر کنید که چه خودرویی را انتخاب کنید ابتدا میزان بودجه نهایی خود را در ارتباط با تهیه خودرو مشخص کنید. قطعا با مشخص شدن بودجه و بررسی میزان قیمت خودروها با هم دیگر تا حد زیادی خواهید توانست به این نتیجه برسید که آیا خرید این خودرو منطقی است یا خرید مدل های بالاتر.

اگر بودجه تان محدود بوده و امکان افزایش آن را ندارید پس قاعدتان امکان خرید مدل های بالاتر را نخواهید داشت و ناچارا باید خودرویی در حد بودجه تان خریداری کنید. اما اگر میزان بودجه شما از قیمت یک پراید کارکرده و دست دوم بیشتر است با بررسی می توانید خودروهای بهتر و جدیدتری را انتخاب کنید.

بررسی خودروهای هم قیمت

شاید از نظر بودجه محدودیت داشته باشید و همچنین امکان افزایش بودجه برای تهیه یک خودروی بهتر از نظر مدل های روز را نداشته باشید. اما می توانید نسبت به بررسی قیمت دیگر خودروهای دست دوم اقدام کنید و در صورت وجود خودرویی که از نظر کیفیت و کارایی نسبت به پراید بهتر باشد و از نظر بازه قیمتی نیز در همین حد و حدود باشد نسبت به خریداری آن اقدام نمائید.

هزینه های تعمیر پراید دست دوم نسبت به دیگر مدل ها

یک چیز دیگر که باز هم ممکن است در انتخاب شما برای خرید پراید کارکرده تاثیر گذار باشد بررسی میزان هزینه تعمیرات و تعویض قطعات این مدل با دیگر خودروها می باشد. ممکن است شما خودروهایی را پیدا کنید که در بازه قیمتی پراید باشند اما از نظر بحث هزینه های تعمیر و تعویض قطعات بیشتر از پراید خرج داشته باشند.

تصمیم نهایی با شماست...

در آخر باید بگوییم با تمامی صحبت هایی که انجام شد باز هم تصمیم نهایی با خود شماست. و این شما هستید که باید ببینید چه خودرویی مناسبتان می باشد و نیازتان را رفع خواهد کرد.

همیشه در زمان انتخاب خودرو باید نهایت دقت و تمرکز را داشت تا هم انتخاب درستی انجام داد و هم اینکه معامله ماشین دست دوم نیازمند تجربه و تبهر است تا سودجیان از شما سوء استفاده نکنند.

مطالعه بیشتر: آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در شهرهای ایذه، خرامه و کوار

در آخر اگر شما هم نکته یا نظر در ارتباط با خرید و قیمت پراید کارکرده در مدل های مختلف دارید خوشحال خواهیم شد این نکات را در اختیار ما و دیگر بازدیدکنندگان قرار دهید.

منبع:تجارت نیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما