اولین گوشی کپی آیفون ۱۶ آمد

اقتصاد ۱۰۰ - دکمه جدید دوربین روی آیفون ۱۶ تحسین همگان را برانگیخت. حالا برند ریلمی این دکمه را روی یکی از گوشی‌های خود تعریف کرده است.

اولین گوشی کپی آیفون ۱۶ آمد

به گزارش گروه دانش و فناوری، البته ریلمی قبل از رونمایی از آیفون ۱۶ این دکمه را معرفی کرده بود اما آن را روی گوشی ریلمی تاکنون ندیده‌ایم و قرار است در آینده روی مدل‌های جدید شاهد آن باشیم.

در واقع، سازنده گوشی‌های هوشمند چینی، ریلمی قبلاً دکمه دوربین مشابهی را در یکی از مدل‌های آینده خود معرفی کرده است که نشان می‌دهد چگونه نوآوری‌های اپل همچنان روندهای صنعت را تعیین می‌کند.

اگرچه اپل همیشه اولین کسی نیست که ویژگی‌های جدید را معرفی می‌کند، اما در تبدیل آنها به استانداردهای صنعتی مهارت دارد. ما این را با بریدگی آیفون X دیدیم که در ابتدا مورد انتقاد قرار گرفت اما خیلی زود توسط بسیاری از سازندگان اندروید کپی شد. اکنون به نظر می‌رسد که دکمه دوربین جدید آیفون ۱۶ اپل ترند بعدی باشد.

اخیراً، Chase Xu، معاون ریلمی، ویدیویی را در پلتفرم چینی ویبو به اشتراک گذاشته است که در آن یک گوشی ریلمی آینده را نشان می‌دهد. قابل توجه ترین ویژگی در ویدیو یک دکمه دوربین، دقیقاً در جایی که روی آیفون ۱۶ قرار دارد. این نشان می‌دهد که ریلمی  به سرعت وارد عمل شده است تا ویژگی مشابهی را در دستگاه‌های خود ارائه دهد.

دکمه‌های دوربین برای گوشی‌های هوشمند کاملاً جدید نیستند – برای مثال سونی همچنان دکمه‌های دوربین فیزیکی را در برخی از مدل‌های خود دارد.

 اما نسخه اپل متفاوت است. دکمه دوربین آیفون ۱۶ به لمس حساس است و بازخورد لمسی را ارائه می‌دهد که استفاده از دوربین را روان تر و شهودی‌تر می‌کند. این به کاربران اجازه می‌دهد فوکوس و زوم را بدون دردسر کنترل کنند و حس عملی بیشتری به عکاسی اضافه کنند.

در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط Xu، نسخه ریلمی از دکمه بسیار شبیه به اپل کار می‌کند. با قرار گرفتن در یک مکان، به کاربران اجازه می‌دهد فوکوس و بزرگ‌نمایی را تنها با فشار دادن تنظیم کنند و همان پاسخ لمسی را ارائه می‌دهد که اپل معرفی کرد. اگرچه ریلمی جزئیات زیادی را در مورد این گوشی به اشتراک نگذاشته است، انتظار می‌رود این گوشی بخشی از خط تولید پرچمداران آینده آنها باشد.

 

 

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما