متولدین مهر ماه خواص بی نظیر یاقوت کبود را جدی بگیرید

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ یاقوت کبود یکی از انواع اکسید آلومینیوم است و در رنگ‌های متنوعی وجود دارد. یاقوت کبود با سختی بالا و رنگ خیره‌کننده‌اش همواره در طول تاریخ جزء سنگ‌های محبوب و باارزش بشمار می‌آمده است.

متولدین مهر ماه خواص بی نظیر یاقوت کبود را جدی بگیرید

یاقوت کبود برای مهر ماهی ها

کلمه یاقوت کبود از یونانی “sappheiros” به معنی «آبی» آمده است. سنگ یاقوت کبود یکی از انواع اکسید آلومینیوم است و در رنگ‌های متنوعی وجود دارد. یاقوت کبود با سختی بالا و رنگ خیره‌کننده‌اش همواره در طول تاریخ جزء سنگ‌های محبوب و باارزش بشمار می‌آمده است.یونانی‌ها و رومی‌ها از یاقوت کبود به‌دست‌آمده از سریلانکا در قرن پنجم پیش از میلاد استفاده کردند. رنگ آبی سنگ یاقوت کبود همیشه در بین یونانی‌ها و رومی‌ها باقدرت آسمانی و الهی همراه بوده است. مصریان سنگ یاقوت کبود را به‌عنوان سنگ مقدس و حامل عدالت و حقیقت می‌پرستیدند. درحالی‌که پارسیان معتقد بودند که آبی آسمان نتیجه بازتاب سنگ یاقوت کبود است. ازنظر کلیسای کاتولیک، سنگ یاقوت کبود نمادی از پاکی است و کاردینال‌ها از آن به‌عنوان انگشتر در دست راست خود استفاده می‌کردند.

نیروهای درمانی یاقوت کبود، سنگ تولد مهر

ازنظر روانشناسی و روان‌شناختی، سنگ یاقوت کبود باعث آرامش برای فعالیت ذهنی می‌شود و کاهش‌دهنده عصبانیت است. باعث تقویت نشاط و کاهش ترسمی شود. خلاقیت را تحریک و منجر به تمرکز می‌شود. اعتمادبه‌نفس و شجاعت را افزایش می‌دهد. ازنظر جسمی سنگ یاقوت کبود اثرات خشم بر بدن را تسکین می‌دهد. باعث تسکین سردرد می‌شود. درد روماتیسمی و سیاتیک را کاهش می‌دهد. بازسازی‌کننده پوست، ناخن‌ها و موهاست و از آن به‌عنوان اکسیر روی پوست، مو، ناخن استفاده می‌شود. تب و التهاب را کاهش می‌دهد. باعث رفع سینوزیت، برونشیت و مشکلات چشم می‌شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما