النگو بخرم یا دستبند؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: دستبند به کمک قفلی که دارد، باز و بسته می‌شود و باز شدن ناگهانی قفل، می‌تواند باعث گم شدن آن شود.

النگو بخرم یا دستبند؟

“النگو بخرم یا دستبند؟” چالشی است که دوستداران طلا و جواهرات همیشه با آن روبرو هستند. برای خرید طلا شما باید ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید. انتخاب النگو طلا یا دستبند سلیقه‌ای است و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. النگو کاربرد بیشتری دارد و شما می‌توانید زمان طولانی آن را در دست خود داشته باشید، علاوه بر این النگو نسبت به دستبند تنوع بالاتری در بازار دارد.

مقایسه دستبند و النگو

“النگو بهتر است یا دستبند؟” برای رسیدن به پاسخ این سوال ما هر دوی این جواهرت را با هم مقایسه کردیم تا شما بتوانید طبق سلیقه و نیاز خود خریدی ایده‌آل داشته باشید.

اگر بخواهیم از نظر تنوع آنها را با هم مقایسه کنیم، قطعا النگو با تنوع بیشتری طراحی و ساخته می‌شود و شما می‌توانید آنها را با قطرهای مختلف تهیه کنید.

از نظر شکل ظاهری دستبند تفاوت زیادی با النگو دارد و شما برای استفاده باید ابتدا قفل دستبند را باز و پس از وارد کردن آن داخل مچ دست دوباره قفل را ببندید. 

النگو فقط برای خانم‌ها طراحی می‌شود اما دستبند‌ها را آقایان هم می‌توانند استفاده کنند. این مورد را هم در نظر داشته باشید که دستبند النگویی طلا به عنوان یک محصول جدید برای خاص پسندان است که در سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شود.

پوشیدن دستبند به نسبت النگو راحت‌تر است؛ چون دارای قفل است، اما النگو به دلیل تنگ بودن به سختی از انگشتان عبور می‌کند.

معمولا النگو گران قیمت‌تر از دستبند است و مشتریان خاص خود را دارد، چون در ساخت النگو نگین و متریال‌ بیشتری به کار می‌رود، اما دستبند‌ها ظاهر ساده‌تری دارند که وزن آنها را هم سبک‌تر می‌کند.

دستبند بیشتر برای مجالس استفاده می‌شود، اما النگو به صورت دائمی است و از دست بیرون آورده نمی‌شود. دستبند بیشتر به صورت تکی خریداری می‌شود، اما النگو در تعداد بالا. میزان فروش النگو بیشتر از دستبند است و خانم‌ها اغلب متقاضی خرید النگو هستند؛ به همین دلیل تولید آن بیشتر از دستبند است. بهتر است بدانید که دستبندها به دلیل ظرافت زیادی که دارند تعمیر آنها کار آسانی نیست و باید با دقت انجام شود، اما النگو‌ها ظرافت کمتری دارند و تعمید آنها به مراتب آسان‌تر است. 

ماهیت و کاربرد دستبند و النگو  

بالا بودن قیمت سرویس طلا باعث شده تا بیشتر افراد به دنبال النگو و دستبند باشند. این جواهرات پرطرفدار به صورت کاملا خلاقانه طراحی و ساخته می‌شوند؛ بدین ترتیب هر کدام طرفداران مختص به خود را دارند. مشتریان در زمان خرید همیشه از خود می‌پرسند که النگو بهتر یا دستبند؟ معمولا انتخاب این اکسسوری‌ها بستگی به بودجه و سلیقه افراد دارد. مردان و زنان برای مجالس و مهمانی‌های مختلف دستبند را انتخاب می‌کنند، در حالی که النگو فقط یک انتخاب زنانه است.

مهمترین مزیت دستبند طلا استفاده راحت آن است، چون بافتی منعطف دارد و به کمک قفل باز و بسته می‌شود. النگوها اگرچه اغلب فنری هستند، اما انعطاف‌پذیری دستبند را ندارند. استقبال زیاد دوستداران طلا از این جواهرت زمینه را برای تولید بیشتر آنها فراهم کرده‌ است.

النگو به صورت ساده و طرحدار ساخته می‌شود و اجرت ساخت هر کدام متفاوت است. کاربرد گسترده‌ای که این زیورآلات دارند باعث شده تا با فروش خوبی در بازار روبرو شوند. افرادی که توان خرید طلا را ندارند، می‌توانند این زیورآلات را با جنس‌های دیگری چون نقره، مس و تیتانیوم خریداری کنند.  

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما