پیش بینی بازار طلا فردا 10 تیر

طلا و جواهر اقتصاد 100: تاثیر ممنوعیت فروش طلای دست دوم در صنعت طلا

پیش بینی بازار طلا فردا 10 تیر

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان ساخت ممنوعیت فروش طلای دست دوم قطعا می تواند از آسیب به چرخه‌ تولید جلوگیری کند و رونق را به این صنعت بازگرداند .

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا با 16 دلار افزایش به 2326 دلار رسید اما در ایران قیمت طلا و سکه امروز با نوسان کاهشی داد و ستد می شود.

شربیانی گفت:با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی و ثابت ماندن اونس در روز یکشنبه پیش بینی می شود قیمت ها در همین محدوده و با نوسان جزیی داد و ستد شود

وی در پایان خاطر نشان ساخت با توجه به مشکلاتی که طی سال‌های اخیر در رابطه با فروش طلای دست دوم وجود داشت اینک ممنوعیت فروش طلای دست دوم قطعا می تواند از آسیب به چرخه‌ تولید جلوگیری کند و رونق را به این صنعت بازگرداند .

شربیانی گفت: دارندگان جواز رسمی فروش طلای دست دوم ، یک ماه مهلت دارند که رسته شغلی خود را به «خرده فروشی طلا» تغییر دهند.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 350 هزار تومان کاهش، قیمت سکه طرح قدیم با 100 هزار تومان افزایش ، قیمت نیم سکه با 100 هزار تومان کاهش، ربع سکه با 100 هزار تومان کاهش ،قیمت سکه های بانک مرکزی با 100 هزار تومان کاهش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 34 هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه در این لحظه داد و ستد می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما