معرفی انواع مدل مو با گوشواره های حلقه ای بزرگ برای خانم های مد روز

طلا و جواهر اقتصاد 100: برای تهیه گوشواره باید نکات مشخصی را در نظر گرفت. این نکات ابتدایی و ساده هستند. با این حال برای اینکه گوشواره جلوه خوبی داشته باشد بسیار حائز اهمیت به شمار می روند.

معرفی انواع مدل مو با گوشواره های حلقه ای بزرگ برای خانم های مد روز

فرم و شکل صورت تاثیر مستقیمی بر جلوه گوشواره خواهد گذاشت. گوشواره های خاصی به صورت بیضی شکل می آیند. برای صورت مربعی نیز نوع گوشواره متفاوت خواهد بود. یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب گوشواره باید مورد توجه قرار داد مدل مو است. شاید تا به حال دقت نکرده اید اما مدل مو در انتخاب گوشواره مناسب بسیار مهم تلقی می شود. اگر مو با گوشواره همخوانی نداشته باشد، استایل شما خوب به نظر نخواهد رسید. در این مقاله به طور مفصل درباره مدل مو با گوشواره حلقه ای بزرگ صحبت می کنیم. گوشواره حلقه ای به مدل های مختلف مو می آید. برای کسب اطلاع از این مدل ها تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مدل موی جمع

به چه مدل مویی جمع می گویند؟ در مدل موی جمع موها به سمت بالا یا اصطلاحا به صورت دم خرگوشی بسته می شود. دم خرگوشی یکی از مدل هایی است که در آن گوش کاملا باز و عیان به نظر می رسد. برای همین انتخاب گوشواره مناسب می تواند استایل شما را شیک و جذاب کند. استفاده از گوشواره حلقه ای در این نوع مدل مو می تواند جذابیت زیادی به شما بدهد. طرح گوشواره بر اساس سلیقه شخصی انتخاب شود. با این حال گوشواره های درخشان می توانند بسیار جذاب و زیبا دیده شوند.

مدل موی دم اسبی

افراد زیادی موی دم اسبی دارند. این مدل یکی از رایج ترین مدل های مو به حساب می آید. مدل موی دم اسبی می تواند بلند یا کوتاه باشد. کوتاهی یا بلندی مو بر انتخاب نوع گوشواره تاثیر می گذارد. در صورتی که موی بلندی دارید از گوشواره های کشیده و آویزدار استفاده نمایید. شما همچنین می توانید از گوشواره حلقه ای بزرگ نیز بهره ببرید. با این حال برای مدل دم اسبی کوتاه گوشواره میخی انتخاب مناسب تری است.

مدل موی فر

یکی از مشکلات موی فر گیر کردن گوشواره به آن است. برای همین افراد زیادی مجبور به استفاده از گوشواره میخی هستند. پیشنهاد ما خرید و تهیه گوشواره های حلقه ای است. در این مدل گوشواره ها به مو نخواهند چسبید و از سوی دیگر گوشواره حلقه ای با موی فر زیبا و بی نظیر دیده می شود. پس اگر موی فر دارید، حتما گوشواره حلقه ای را در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

طرح و رنگ گوشواره حلقه ای بزرگ

طرح و رنگ مناسب گوشواره بدل تاثیر زیادی بر زیبایی شما خواهند گذاشت. مهم ترین نکته در انتخاب رنگ سلیقه و ذوق شما است. برخی از افراد به گوشواره های پر زرق و برق علاقه مند هستند. گروهی نیز گوشواره های ساده را می پسندند. تنوع بالایی در طرح گوشواره های حلقه ای وجود دارد. استفاده از سنگ های زینتی در ساخت گوشواره زیبایی آن ها را چند برابر می کند. در گوشواره های حلقه ای می توان از یاقوت یا سنگ نیز استفاده نمود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما