افزایش 27 درصدی حقوق کارگران استارت خورد

اقتصاد 100- سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی سه‌شنبه پنجم تیر ۱۴۰۳ در پنجمین مناظره انتخابات ۱۴۰۳ با موضوع کارآمد سازی دولت در فرصت ۵ دقیقه‌ اول بخش اول با تبریک عید غدیر اظهار کرد: در مواجهه با هر بیماری ابتدا باید شرایط عمومی آن را تسکین دهیم و سپس به سوی حل ریشه ای مشکلات برویم. در حل مشکلات اقتصادی مردم نیز همین روش را باید انجام دهیم. افرایش رشد اقتصادی را به شکل جدی دنبال خواهیم کرد و اقدامات اجرایی فوری نیز برای تامین حداقل رفاه خانواده های ایرانی خواهیم داشت.

افزایش 27 درصدی حقوق کارگران استارت خورد

عهد می‌بندم در صورت کسب آرای مردم این ۱۴ اقدام فوری را اجرایی کنم؛ اول اجازه نخواهم داد دریافتی حقوق بگیران از تورم جا بماند. افزایش هرساله حقوق کارگران و کارمندان را در دستور کار قرار خواهم داد. دوم، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برای تمام مستخدمین دولت اجرایی خواهد شد. سوم، ازدواج جوانان را با ایجاد اعتبار یک میلیارد تومانی برای ازدواج، مسکن و اشتغال تسهیل خواهیم کرد و با حل ریشه های اقتصادی راه را برای ۱۱ میلیون جوان مجرد ایرانی باز خواهیم کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: چهارم؛ سهم خانواده های ایرانی را به طور برابر از حامل های انرژی بدون در نظرگرفتن دهک و نیاز اقتصادی به خود آنان واگذار خواهیم کرد. اجازه نخواهیم داد ماجرای آبان ۹۸ دوباره اتفاق بیفتد. اعضای ستاد آقای پزشکیان همان افراد دولت آقای روحانی هستند که با خون بنزین را به ۳ هزار تومان رساندند.

با رعایت الگوی مصرف تمام این انرژی ها را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. پنج، راه شهید رئیسی را در اتمام پروژه های دومیلیون و پانصد هزار واحد مسکونی ادامه خواهم داد. تا سال دوم دولتم کلید تمام این مسکن را تقدیم مردم خواهم کرد. اجازه نخواهم داد سرنوشت این پروژه ها مانند دولت آقای احمدی‌نژاد نا تمام باشد و مسکن نساختن افتخار برخی شود.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: برای محقق شدن آرزوی برخورداری از خودروی با کیفیت در مقابل مافیای خودرو خواهم ایستاد. دولت با واگذاری سهام به مردم از خودروسازی خارج خواهد شد. واردات خودروهای نو و کارکرده را آزاد خواهیم کرد. واردات خودروهای برقی نیز آزاد خواهد شد. دیوار سخت سربازی را برای همیشه از مقابل جوان ایرانی بر خواهم داشت. ابتدا تکلیف سه و نیم میلیون سرباز فراری را روشن خواهیم کرد. با ایجاد طرح فروش خدمات سربازی و جایگزین کردن سربازی حرفه ای با سربازی فعلی و افرایش حقوق سربازان این موضوع را بهبود خواهم بخشید.

قاضی زاده هاشمی گفت: پنجم راه شهید رئیسی عزیز را در اتمام پروژه های ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن ادامه می دهیم و عمیقا به نهضت تداوم مسکن سازی معتقدم. من متعهد می شوم تا سال دوم ریاست جمهوری کلید تمام این دو نیم میلیون مسکن را تقدیم مردم ایران کنم. اجازه نمی‌دهم سرنوشت این پروژه ها مثل سرنوشت پروژه‌های مسکن مهر دولت احمدی نژاد شود و در این کشور مسکن نساختن افتخار شود و دچار عقب ماندگی در این حوزه شویم. با افزایش  ۳۳۰ هزار هکتار زمین های شهرها و روستاها و واگذاری ۲ میلیون قطعه زمین به خانواده های ایرانی نهضت ساخت مسکن مردمی شروع شده است و من آن را ادامه می دهم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ششم برای محقق شدن آرزوی استفاده از خودروی باکیفیت مقابل مافیای خودرو می ایستم. دولت با واگذاری سهام به مردم از خودروسازی خارج خواهد شد. واردات خودروهای نو کارکرده اقتصادی را آزاد خواهیم کرد. خودروهای سواری با تعرفه های پایین آزاد می شود. این واردات اهرم خط تولید مشترک خودرهای برقی با خودروسازان دنیا خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه هفتم من این است که دیوار سخت سربازی اجباری برای همیشه از مقابل جوانان ایرانی برمی دارم. ابتدا با مشارکت ستادکل نیروهای مسلح تکلیف سه و نیم میلیون سرباز فراری که چندین سال از زمان خدمت آنها گذشته است و حق زیست شهروندی را گرفتیم با ایجاد طرح خدمات فروش سربازی حل می‌کنم. مدل سربازی حرفه‌ای را جایگزین سربازی اجباری می کنم. امروز افزایش حقوق سربازها در دولت شهید رئیسی صورت گرفت که زمینه خوبی را برای حل مشکل فراهم می کند.

منبع:مکتوب نامه

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما