طرح مخفی اپل برای ساخت آیفون انقلابی لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ - اپل در حال توسعه یک طرح مخفی است که می تواند مدل های آینده آیفون خود را برای تمام ۱.۴۶ میلیارد کاربر خود متحول کند.

به گزارش گروه دانش و فناوری، این غول فناوری در تلاش است تا جایگزینی باتری‌هایی را که در حال حاضر به موچین و ماشین تخصصی نیاز دارند، با پوشاندن منبع تغذیه با فلز به جای فویل آسان‌تر کند.

این مبادله به افراد اجازه می دهد باتری را با یک تکان کوچک برق با منبع تغذیه جریان مستقیم که برای آزمایش و شارژ وسایل الکترونیکی استفاده می‌شود و به طور گسترده برای خرید در دسترس است، خارج کنند.

به‌روزرسانی باتری می‌تواند در اوایل امسال در حداقل یک مدل از آیفون ۱۶ اضافه شود که قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود و در سال آینده به تمام نسخه‌های آیفون ۱۷ گسترش یابد.

قبل از آیفون، تعویض باتری به سادگی بیرون کشیدن قاب پشتی گوشی با انگشت و بیرون آوردن باتری قبل از قرار دادن باتری جدید بود، اما گوشی های اپل امروزی فقط برای باز کردن پشت دستگاه به ابزارهای تخصصی نیاز دارند.

کایل وینز، مدیر سایت تعمیر گجت iFixit، به سایت 9to5mac گفت: من دوست دارم اپل را در جهت بهبود قابلیت تعمیر نوآوری ببینم.

به گفته وی، چسب زیر باتری داخل گوشی، آفت تعمیر دستگاه‌های مدرن است، و هر گونه استراتژی که به معکوس کردن چسب کمک کند، استقبال می‌شود.

به گزارش The Information، این فناوری جدید به افراد داخل خانه اجازه می‌دهد تا به راحتی باتری را خارج کنند.

باتری‌های گوشی‌های هوشمند در حال حاضر با نوارهای چسبی در جای خود نگه داشته می‌شوند تا ضدآب‌تر شوند و از پخش شدن آب در دستگاه جلوگیری شود.

مشخص نیست که آیا روش جدید چسباندن القا شده از طریق الکتریکی همان محافظت را فراهم می کند یا خیر.

در آیفون‌های استاندارد، کاربران باید یک کیت ابزار تعمیر اپل را به قیمت ۵۰ دلار خریداری کنند و از موچین و یک حلال برای جدا کردن آهسته و با دقت نوار چسب استفاده کنند.

سپس آنها باید از یک دستگاه تخصصی به نام پرس باتری برای قفل کردن باتری جدید در جای خود استفاده کنند.

گزینه جایگزین این است که آیفون را نزد تکنسین اپل ببرید که برداشتن و تعویض باتری برای آنها تقریباً ۹۹ دلار هزینه دارد.

کاربران آیفون از دشواری این فرآیند شکایت کرده‌اند و یک نفر در سایت رددیت نوشت: فکر می‌کنم، همه ما موضع اپل را در مورد هر کاری که می‌سازند می‌دانیم. افزونگی ایجاد کنید و مشتریان را از بین ببرید.

تغییر اپل در حالی صورت می‌گیرد که قوانین اتحادیه اروپا می‌تواند این شرکت را ملزم کند تا جایگزینی باتری‌ها را برای کاربران تا سال ۲۰۲۵ آسان‌تر کند.

 

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما