بازار ارز و سکه در آستانه انتخابات در چه شرایطی قرار دارد؟

در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بازارها ارز و طلا و سکه با رشد قیمت روبرو شدند.

بازار ارز و سکه در آستانه انتخابات در چه شرایطی قرار دارد؟

به گزارش اقتصاد 100، قیمت هر دلار آمریکا با هزار تومان افزایش در آستانه تغییر کانال قرار گرفت و نزدیک به کانال شصت هزار تومان ایستاد .

 از سوی دیگر رشد قیمت دلار سبب شد بازار سکه با تغییر وضعیت مواجه شود . از یک سو قیمت سکه به دلیل رشد قیمت دلار با افزایش روبرو شد و از سوی دیگر بزرگ شدن حباب قیمتی سبب شد قیمت این کالای سرمایه‌ای تغییر کاال داده و سکه با کانال 41 میلیون تومان ورود کند . 

 برخی معامله‌گران در بازار معتقدند این روند افزایشی البته ناشی از تعطیلات میان هفته و همچنین نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و داغی بازار حدس و گمان نیز هست . 

 فرارسیدن عید سعید غدیر شاید میزان خرید طلا را اندکی با افزایش در بازار روبرو کرده باشد اما انتشار نظرسنجی‌ها به تغییرات قیمتی در بازار دامن زده است . 

 قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در روز عید غدیر، در سه شنبه پیش از برگزاری انتخابات برابر با 41 میلیون و 645 هزار تومان اعلام شد . در عین حال باید در نظر داشت قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم نیز به 37 میلیون و 785 هزار تومان رسیده است. نیم سکه و ربع سکه به ترتیب به قیمت‌های 23 میلیون و 360 هزار تومان و 15 میلیون و 340 هزار تومان معامله شدند. 

 بهای فروش هر قطعه سکه گرمی هفت میلیون و 220 هزار تومان اعلام شد. 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما