باید قدرت ملت ایران را به رژیم صهیونیستی فهماند

واکنش رهبر انقلاب به حمله اسرائیل به ایران /این شرارت نه بزرگنمایی شود نه کوچک انگاری

رهبر انقلاب اسلامی در واکنش به حمله نظامی ایران تاکید کردند که شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری.

واکنش رهبر انقلاب به حمله اسرائیل به ایران /این شرارت نه بزرگنمایی شود نه کوچک انگاری

به گزارش اقتصاد 100، گزیده بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار صبح امروز ایشان با  هزاران نفر از خانواده‌های شهدای امنیت به شرح ذیل است:

* مطلب دوم مربوط به این حرکت شرورانه‌ای است که دو شب پیش اینجا انجام دادند. خب، یک غلطی کرد، خودشان هم البته بزرگنمایی می‌کنند. بزرگنمایی آنها غلط است اما توجه داشته باشید کوچک‌انگاری آن هم غلط است. اینکه ما بگوییم: «نه؛ چیزی نبود، اهمیتی نداشت» این هم غلط است.

* بایستی خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد. اینها دچار خطای محاسباتی‌اند نسبت به ایران. اینها ایران را نمی‌شناسند، جوانان ایران را نمی‌شناسند، ملت ایران را نمی‌شناسند، قدرت و توانایی و ابتکار و اراده ملت ایران را هنوز درست نتوانسته‌اند بفهمند؛ این را ما باید به این‌ها بفهمانیم.

 * کیفیت کار را مسئولین ما باید تشخیص بدهند و درست بفهمند آنچه که صلاح این کشور و این ملت هست آن را انجام بدهند. [صهیونیستها] باید بدانند ملت ایران کیست، جوانان ایران چگونه‌اند، این فکر، این انگیزه، این رشادت، این آمادگی که امروز در ملت ایران وجود دارد، خود این امنیت‌ساز است. این را بایستی حفظ کنیم.

* در موضوع امنیت، حفظ امنیت روانی جامعه بسیار مهم است. ایجاد ترس و تردید در دل‌های مردم،‌مردود است و قرآن در این زمینه صراحت دارد.

* تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران درباره فضای مجازی باید به موضوع امنیت روانی جامعه توجه کنند. مسئولان کشور باید امنیت روانی مردم را حفظ کنند.

ادامه دارد

منبع : ایسنا
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما