شرایط دریافت وام 300 میلیونی دولت اعلام شد + جزئیات

اقتصاد 100-بانک مسکن در یک اقدام مثبت و حمایتی، طرح «کارگشا» را گسترش داده و فرصتی طلایی برای کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم کرده است. با معرفی این طرح، حالا امکان دریافت تسهیلات مرابحه عام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای کارکنان معرفی‌شده فراهم شده است. این اقدام نه تنها به تأمین نیازهای مالی این افراد کمک می‌کند، بلکه به رشد و توسعه شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز انگیزه بیشتری می‌دهد. به عبارتی، بانک مسکن در این مسیر، به عنوان یک حامی مالی معتبر در کنار کسب‌وکارها ایستاده است!

شرایط دریافت وام 300 میلیونی دولت اعلام شد + جزئیات

بانک مسکن با طرح «کارگشا» یک فرصت طلایی برای کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم کرده است تا بتوانند از تسهیلات مرابحه عام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند. این طرح به افراد حقیقی و حقوقی این امکان را می‌دهد که ابتدا حساب اصلی کارگشا را در بانک افتتاح کنند و سپس کارکنان خود را برای افتتاح حساب تبعی معرفی کنند. این حساب‌ها به‌عنوان معیاری برای محاسبه امتیاز دریافت تسهیلات استفاده می‌شوند.

برای افتتاح حساب اصلی، حداقل مبلغ ۱۰ میلیون تومان و برای حساب تبعی، ۵۰ هزار تومان نیاز است. تسهیلات اعطایی بر اساس متوسط موجودی ماهانه محاسبه می‌شود: در صورتی که بازپرداخت وام ۱۲ ماهه باشد، معادل ۱.۵ برابر متوسط موجودی و در صورت بازپرداخت ۱۸ ماهه، معادل یک برابر متوسط موجودی خواهد بود. نرخ سود این تسهیلات نیز ۲۳ درصد سالانه تعیین شده است.

اگر متقاضی موفق به دریافت سقف وام ۳۰۰ میلیون تومان شود، باید در بازپرداخت ۳۶ ماهه، قسطی حدود ۱۱.۶ میلیون تومان پرداخت کند. در این حالت، سود وام حدود ۱۱۸ میلیون تومان خواهد بود و مجموع بازپرداخت در ماه دوازدهم سال سوم به حدود ۴۱۸ میلیون تومان می‌رسد. برای بازپرداخت ۱۲ ماهه، اقساط به حدود ۲۸ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و سود به حدود ۳۹ میلیون تومان خواهد رسید. همچنین، در بازپرداخت ۱۸ ماهه، اقساط حدود ۱۹.۹ میلیون و سود وام به ۵۷.۵ میلیون تومان خواهد رسید.

این طرح به‌خصوص برای کسانی که به دنبال تأمین مالی در راستای اهداف تجاری و خانوادگی هستند، یک گزینه مناسب و حمایتی به شمار می‌آید. با این تسهیلات، می‌توانند به راحتی برنامه‌های مالی خود را مدیریت کرده و به آرزوهایشان نزدیک‌تر شوند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما