قیمت طلا افزایش یافت

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳، با تعطیلی بازار جهانی و افزایش نرخ دلار، در مسیر صعودی آغاز به کار کرد.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد دلار، با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. با این حال قیمت‌ها اختلاف زیادی با کانال قیمتی هفته گذشته خود دارند. گفتنی است قیمت دلار امروز در نیمه کانال ششم از کریدور ششم نوسان دارد.

به‌نظر می‌رسد هیجان کاهشی ناشی از فروکش قیمت دلار در روز گذشته از بین رفته و همین امر بازار طلا و سکه را امروز افزایشی کرده است؛ با این حال با وجود این روند صعودی، قیمت‌ها همچنان پایین‌تر از کانال پنجشنبه هفته گذشته قرار دارند.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، امروز با رقم ۲۷۴۷ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار که در روز گذشته در مرز کانال ششم از کریدور ششم معامله می‌شد، امروز رشد کرده و در نیمه کانال ششم از این کریدور قرار گرفته است.

هر گرم نقره ۷۲ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره امروز بدون تغییر، روی رقم ۳۳ دلار و ۷۰ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۹۳۰ تومان افزایش، گرمی ۷۲ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید.

سکه امامی در کانال ۵۱ میلیونی نشست

بازار سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی افزایشی بود. قیمت سکه امامی با ۹۲۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۵۱ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۳۷۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم هشت میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز در روند صعودی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۳۲۸ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۹ میلیون و ۲۸۴ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۷۵ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۴۵۲ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۷۱ هزار و ۷۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۳۸۹ هزار و ۴۶۸ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه بهار آزادی و سکه گرمی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۳۵۹ هزار تومان، نیم ‌سکه ۴۸ هزار تومان و حباب ربع سکه ۱۷۴ هزار تومان افزایش و حباب سکه بهار آزادی ۵۲ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۵۹ هزار تومان کاهش یافت.

منبع: تجارت نیوز

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما