پایان یک انحصار و تشکر 40 تولید کننده

اقتصاد 100 - بیش از ۴۰ تولیدکننده در نامه‌ای از اقدام وزارت صمت در شکستن انحصار یک گروه تولیدی در تخریب بازار مواد اولیه صنعت نساجی، قدردانی کردند.

پایان یک انحصار و تشکر 40 تولید کننده
حجم ویدیو: 9.79M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26
به گزارش خبرنگار حوزه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ در نامه این تولیدکنندگان آمده است: با تدابیر وزارت صمت و امکان تامین مواد اولیه منسوجات بی بافت، رونق تولید به این صنعت بازگشته است.
 
 
مدیر کل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، درباره رفع مشکل انحصار در صنعت نساجی بی بافت گفت: پس از سال ها، انحصار یک گروه تولیدی که نقش مهمی در تخریب بازار مواد اولیه منسوجات بی بافت را داشت شکسته شد.
 
آقای محسن گرجی افزود: پاییز سال گذشته جلساتی با فعالان حوزه‌ی منسوجات بی بافت برگزار شد که عمده‌ی این فعالان از یک اخلال در بازار گلایه می‌کردند، با مشارکت انجمن صنایع نساجی ایران، این گلایه را بررسی کردیم و متوجه ضابطه‌ای در نحوه‌ی عرضه‌ی مواد اولیه در بورس شدیم که سال‌ها قبل در دفتر صنایع نساجی وضع شده بود.
 
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: برخی از قوانین حاکم در پتروشیمی‌ها و عرضه‌ای که با فواصل ماهانه صورت می‌گرفت سبب شده بود تا یکی از این گروه‌ها، مواد اولیه‌ی ارزان تری بگیرد.

 

آقای گرجی افزود: شرایط نابرابر در تامین مواد اولیه بین این گروه با دیگر تولیدکنندگان سبب شده بود که تولیدکنندگان دیگر اعلام کنند که قیمت محصول نهایی آن‌ها در بازار گاهی اوقات پایین‌تر از مواد اولیه‌ای بود که گروه اول دریافت می‌کردند.

 
آقای گرجی با بیان اینکه گروه اول به دلیل همین شرایط نابرابر، رفتار تخریب بازار داشت گفت: دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت با همکاری فعالان بخش منسوجات بی بافت، به بازنگری در ضابطه‌ای که پیش از این در دفتر صنایع وزارت صمت وجود داشت اقدام کند. 
 
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت ادامه داد: پیشنهاد‌هایی را به صنایع پایین دست پتروشیمی ارائه دادیم و آن‌ها هم در کمیته پتروشیمی مطرح کردند و با رای اکثریت این تغییر در ضابطه اتفاق افتاد و مواد اولیه به مجموعه‌های تولیدکننده پتروشیمی ارائه و مشکل تولیدکننده‌ها حل شد.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما