قیمت خودرو امروز ۳ آبان ۱۴۰۳/ انفجار قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی +جدول

اقتصاد ۱۰۰- قیمت خودرو امروز 3 آبان 1403 با تغییرات مختلف کار خود را آغاز کرد. این نوسانات در بازار داخلی از ابتدای معاملات امروز بیشتر از تغییرات بازار مونتاژی بوده است.

قیمت خودرو امروز ۳ آبان ۱۴۰۳/ انفجار قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی +جدول

قیمت خودرو امروز 3 آبان 1403 در دو بازار داخلی و مونتاژی متفاوت بوده است؛ طوری که قیمت خودرو‌های داخلی با تبعیت از نرخ دلار افزایش یافته، اما بیشتر محصولات مونتاژی در برابر آن مقاوت نشان داده و تغییری را احساس نکردند.

سورن پلاس به عنوان نسخه فیس‌لیفت‌شده سمند ساده توسط شرکت ایران خودرو به بازار عرضه شده است که امروز با رشد دو میلیون تومانی به قیمت 732 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو 207 موتور TU3 یکی دیگر از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز چهار میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ 643 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

اطلس از خودرو‌های که به تازگی راهی بازار شده است تقریباً در کانال بالای نیم میلیاردی قرار گرفته و امروز با صعود دو میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت 518 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین G (سانروف) از خودرو‌های رده بالای شرکت سایپاست که تعادل خود را از دست داده و با افزایش چهار میلیون تومانی در کانال 738 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک GXL از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که مانند سایر هم‌نوعان خود با افزایش قیمت مواجه شده است. خودوری مذکور امروز با صعود سه میلیون تومانی در محدوده 425 میلیون تومان قرار گرفت.

خودرو قیمت (میلیون تومان)
وانت پادرا دوگانه سوز ۸۸۵۰
اطلس ۵۱۸۰
شاهین G (سازروف) ۷۳۸۰
سهند S ۴۹۳۰
پژو پارس TU5 ۹۰۲۰
پژو ۲۰۷ موتور TU3 ۶۴۳۰
سورن پلاس ۷۳۲۰
پژو پارس سفارشی ELX ۷۷۵۰
کوئیک GXL ۴۲۵۰
تارا اتوماتیک V4 ۹۶۶۰

قیمت محصولات نتاژی

قیمت محصولات مونتاژی در تعدادی از محصولات دستخوش تغییر شده‌ است.

طراحی ظاهری، سوبا M4 را جذاب و مدرن جلوه می‌دهد این مدل بسیار متفاوت از خودروهای معمول در کلاس ون چینی بوده و فراتر از انتظار جلب توجه می‌کند. خودرو مذکور امروز با رشد ۱۰ میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و 960 میلیون تومان معامله می‌شود.

پیکاپ G9 یکی از قدرتمند‌ترین و پر‌آپشن‌ترین خودروهای مونتاژی است که توسط بهمن موتور به بازار عرضه می‌شود امروز با رشد 50 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 160 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

جک EJ7 از محصولات کرمان موتور است که با کاهش قیمت مواجه شده و با ریزش 20 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 180 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما اس 7 ( S7 ) صندوق برقی یکی از مدل‌های این خانواده امروز روند صعودی را تجربه کرد. خودروی مذکور امروز با رشد 28 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 738 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو قیمت
جک J4 ۸۴۱ میلیون تومان
X22 پرو دستی ۸۸۲ میلیون تومان
جک EJ7 ۱/۱۸۰ میلیارد تومان
فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) ۱/۷۳۸ میلیارد تومان
هایمای اس ۷ (S7) صندوق ۱/۶۲۰ میلیارد تومان
کی ام سی T8 ۴/۳۵۰ میلیارد تومان
اکستریم VX ۴/۱۲۰ میلیارد تومان
هیوندای توسان ۳/۱۶۰ میلیارد تومان
پیکاپ G9 ۱/۹۶۰ میلیارد تومان
سوبا M4 ۱/۹۶۰ میلیارد تومان

 

 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما