کنایه فرمانده کل سپاه به اسرائیل: به لوله‌های تاد اعتماد نکنید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هم اشتباه می‌کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایت اینها گره‌ زده‌اند و خود را در جهان میان ملت‌ها منفور و منزوی کرده‌اند.

کنایه فرمانده کل سپاه به اسرائیل: به لوله‌های تاد اعتماد نکنید

به گزارش اقتصاد 100، سردار سلامی در کنگره ملّی بزرگداشت 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه گفت: هرچه بخواهید شلیک کنید دشمنان شما چند برابر شما شلیک می‌کنند. شما نمی‌توانید در این داستان پیروز شوید و ما شما را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: یک سرزمین کوچک که 98درصد اقتصادش به دریا متکی است باید بیشتر بیندیشد. تصمیمات ناعاقلانه می‌تواند سقوط یک رژیم را با شتابی عجیب همراه کند. ما به فضل الهی در مقابل این جماعت شرور ایستاده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقرار سامانه تاد آمریکایی در اسرائیل، خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: به لوله‌های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود هستند و شما به قدرت محدود تکیه کرده‌اید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هم اشتباه می‌کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایت اینها گره‌ زده‌اند و خود را در جهان میان ملت‌ها منفور و منزوی کرده‌اند. امروز جهان آمریکا را با بمب‌هایی می‌شناسد که بر سر کودکان غزه و لبنان فرود می‌آید. از تمام آن شکوه ابرقدرتی آمریکا همین روی زمین مانده است و اینها هم دوامی نخواهد داشت.

در حال تکمیل...

 

منبع : تسنیم
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما