صفر تا صد زندگی مهران برخورداری / مدال آور تکواندو در المپیک در واقعیت کیست؟!

اقتصاد 100- مهران برخورداری جدیدترین ستاره ورزش ایران در المپیک پاریس است.وی در فینال وزن ۸۰- کیلوگرم مسابقات تکواندو المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل «فیراس کاتوسی» از تونس در دو راند متوالی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

صفر تا صد زندگی مهران برخورداری / مدال آور تکواندو در المپیک در واقعیت کیست؟!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مهران برخورداری، با پشتکار و استعداد بی‌نظیر خود، در مدت زمان کوتاهی به یکی از ستارگان درخشان تکواندو ایران تبدیل شده است. این ورزشکار جوان با کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 ، نشان داد که آینده‌ای درخشان در انتظارش است.

زندگی حرفه‌ای

مهران برخورداری از کودکی به ورزش تکواندو علاقه‌مند بود و از سن 8 سالگی به طور جدی این ورزش را دنبال کرد. او با تلاش و پشتکار فراوان، توانست در سن 16 سالگی به عضویت تیم ملی ایران درآید.

افتخارات

مهران برخورداری در کارنامه ورزشی خود افتخارات بسیاری دارد. از جمله مهم‌ترین این افتخارات می‌توان به کسب مدال برنز قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی در سال 2022 و همچنین کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 اشاره کرد. او با تکنیک‌های متنوع و قدرت بدنی بالا، همواره حریفان خود را غافلگیر کرده و با پیروزی‌های پیاپی، نام خود را در تاریخ تکواندو ایران ثبت کرده است.

مسیر المپیک

مهران برخورداری در مسابقات گرند اسلم ووشی چین، با غلبه بر حریفان قدرتمندی از کشورهای مختلف، به فینال راه یافت و با شکست حریف ازبکستانی خود، موفق شد سهمیه المپیک را کسب کند. این پیروزی بزرگ، نتیجه ماه‌ها تمرین سخت و فداکاری او بود.

آینده‌ای روشن

با توجه به استعداد، پشتکار و روحیه جنگندگی مهران برخورداری، می‌توان آینده‌ای درخشان را برای او در المپیک پاریس پیش‌بینی کرد. او الگویی برای جوانان ایرانی است که نشان می‌دهد با تلاش و پشتکار می‌توان به هر هدفی دست یافت.

آمار و ارقام دقیق درباره موفقیت‌های او

سال رقابت مقام

 

 

2022 قهرمانی جهان برنز
2022 بازی‌های آسیایی برنز
2023 گرند اسلم ووشی طلا (سهمیه المپیک)
2024 المپیک پاریس نقره


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما