جهانبخش: ممکن است روزی به امارات بروم! / کاپیتان ایران از آینده حرف زد

اقتصاد 100 - علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران به آینده حرفه‌ای خود اشاره کرد.

جهانبخش: ممکن است روزی به امارات بروم! / کاپیتان ایران از آینده حرف زد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی و کاپیتان تیم ملی، در آستانه یک تصمیم مهم قرار دارد. او که سال‌هاست در فوتبال اروپا می‌درخشد، در نشست خبری پیش از بازی با امارات، به احتمال بازی در لیگ این کشور اشاره کرد و این موضوع را کاملاً منتفی ندانست.

جهانبخش با بیان اینکه "در فوتبال همه چیز ممکن است"، به آینده حرفه‌ای خود رنگ و بوی جدیدی بخشید. او که همواره یکی از بازیکنان محبوب فوتبال ایران بوده، با این اظهار نظر، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده‌اش را افزایش داده است.

کاپیتان تیم ملی ایران، ضمن تاکید بر اهمیت بازی با امارات، به سطح بالای لیگ این کشور نیز اشاره کرد و آن را مقصدی مناسب برای بازیکنان ایرانی دانست.

اظهارات جهانبخش با واکنش‌های مختلفی از سوی هواداران و کارشناسان فوتبال همراه شده است. برخی معتقدند که او باید به حضور در اروپا ادامه دهد و برخی دیگر نیز بر این باورند که بازی در لیگ امارات می‌تواند تجربه جدید و موفقی برای او باشد.

باید منتظر ماند و دید که جهانبخش در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا او به عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال ایران، به کار خود در اروپا ادامه خواهد داد یا اینکه برای تجربه یک چالش جدید، راهی لیگ امارات خواهد شد؟

انتهای پیام/



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما