همه چیز درباره پلی استیشن ۶

اقتصاد ۱۰۰ - طبق اسناد فاش شده زمان عرضه پلی استیشن ۶ سونی PS6 باید ۲۰۲۷ باشد.

همه چیز درباره پلی استیشن ۶

به گزارش گروه دانش و فناوری، این اطلاعات از دادگاه مایکروسافت مربوط به خرید Activision Blizzard به دست آمده است.

در سند حقوقی کشف شده، مایکروسافت خاطرنشان کرده است: « وقتی شرکت SIE نسل بعدی کنسول پلی‌استیشن خود را راه‌اندازی کند، دسترسی به Call of Duty را از دست خواهد رفت». در حالی که تاریخ دقیق ویرایش شده است، برخی گمان می‌کنند که این با قرارداد مایکروسافت برای حفظ عناوین Activision Blizzard تا سال ۲۰۲۷ در پلی‌استیشن مطابقت دارد. این نشان می‌دهد که اولین تاریخ عرضه ممکن برای PS6 ممکن است اواخر سال ۲۰۲۷ باشد.

با نگاهی به چرخه های قبلی کنسول، این جدول زمانی معقول به نظر می رسد. هر دو پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ قبل از اینکه کنسول‌های نسل بعدی آن‌ها جایگزین آن‌ها شوند، عمری هفت ساله داشتند. با عرضه PS5 در سال ۲۰۲۰، نسخه ۲۰۲۷ نیز با همین الگو مطابقت دارد. در حالی که هنوز مشخص نیست، اواخر سال ۲۰۲۷ یا بعد از آن، پیش‌بینی مطمئنی برای عرضه PS6 به نظر می‌رسد.

قیمت پلی استیشن ۶

پیش بینی قیمت دقیق پلی استیشن ۶ دشوار است. هیچ اطلاعات رسمی در مورد مشخصات آن وجود ندارد. با این حال، اگر به روند قیمت گذاری تاریخی و مشخصات شایعه نگاه کنیم، ممکن است اشاره‌ای داشته باشیم. این احتمال وجود دارد که PS6 با قیمت حداقل ۵۰۰ دلار عرضه شود. شایعات دیگر حاکی از آن است که قیمت آن نزدیک به ۶۰۰ دلار است. این به خصوص اگر اجزای پیشرفته در آن گنجانده شده باشد.

 

مشخصات پلی استیشن ۶

در حال حاضر، جزئیات کمی در مورد سخت افزار PS6 وجود دارد. طبق قانون مرده مور است، انتظار می‌رود سونی به همکاری خود با AMD ادامه دهد که PS5 را تامین کرده و پیش‌بینی می‌شود PS5 Pro را نیز هدایت کند. این مشارکت، سازگاری به عقب را آسان‌تر می‌کند، همراه با تسهیل انتشار بازی های بین نسلی. نسل بعدی تراشه های AMD قرار است در سال ۲۰۲۵ و همزمان با سخت افزار داخل PS6 معرفی شوند.

 

ما همچنین انتظار داریم که PS6 دارای یک SSD جدید برای کاهش بیشتر زمان بارگذاری باشد و احتمالاً حداقل یک ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد، به خصوص اگر سونی نسخه دیجیتالی کنسول را انتخاب کند.

 

ویژگی‌های پلی استیشن ۶

یکی از ویژگی‌های شایعه شده پلی استیشن ۶، طبق گفته Insider Gaming، قابلیتی به نام PlayStation Spectral Super Resolution  یا PSSR است. ظاهراً این فناوری به بازی‌ها اجازه می‌دهد تا با وضوح 4K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه  یا 8K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شوند. طبق گزارش ها، نسخه کوچک شده PSSR برای PS5 Pro در حال توسعه است. با این حال به طور کامل در PS6 پیاده سازی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما