طلاهای خود را حداقل ۶ ماه نگه دارید + جزئیات

اقتصاد 100- عبادله محمدولی فعال بازار در گفتگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در رابطه با وضعیت بازار طلا در هفته جاری گفت: با توجه به اینکه انس جهانی با افزایش همراه بوده به تبع آن در بازار داخلی در یک ماه گذشته هم شاهد افزایش قیمت ها بودیم؛ اما در حال حاضر بازار به ثبات نسبی رسیده و شاهد تغییرات و نوسانات شدید نیستیم و بازار در حال مدیریت هست.

طلاهای خود را حداقل ۶ ماه نگه دارید + جزئیات

 امیدواریم  روزی را شاهد باشیم که اقتصاد کشور یک اقتصاد پایدار و تثبیت شده باشد.

محمد ولی گفت: امروز در بازارهای جهانی انس ۲ هزار و ۵۰۵ دلار و به تبع آن در بازارهای داخلی هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و هر مثقالطلای ۱۸ عیار ۱۵ میلیون و ۷۷۰ هزارتومان بود.

وی در رابطه قیمت سکه در بازار خاطر نشان ساخت: امروز قیمت سکه تمام بهار طرح جدید ۴۳ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان، سکه تمام بهار طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۳ میلیون ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. 
محمدولی همچنین در رابطه با حباب سکه گفت: حباب سکه امروز به ۷ میلیون تومان رسید. 

محمد ولی خرید طلا و سکه را برای سرمایه گذاری به مردم توصیه کرد و گفت: از آنجایی که مردم به دنبال این هستند نقدینگی خود را به صورت ریال نگه ندارند و آن را به کالاهایی که دغدغه کمتری دارند و دسترسی آن ها به نقدینگی سریعتر باشد و کمترین ریسک را داشته باشد ، من به عنوان فعال در صنف طلا و جواهر به مردم پیشنهاد می‌کنم اندوخته‌های خود را به طلا تبدیل کنند.

این فعال حوزه طلا افزود: مردم سرمایه های خود را برای زمان زیر ۶ ماه به طلا تبدیل نکنند و اگر از دید سرمایه گذاری به این موضوع نگاه می کنند برای میان مدت و بلند مدت سرمایه گذاری کنند و اگر به سرمایه خود زیر ۶ ماه نیاز دارند به هیچ وجه وارد بازار طلا نشوند.

وی همچنین در رابطه با پیش بینی برای آینده بازار گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی و سال چینی و بعد از آن پایان سال شمسی، حجمی از نقدینگی ها وارد بازار می‌شود و پیش بینی می شود قیمت طلا با شیبی ملایم رو به افزایش باشد.

منبع:اقتصادآنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما