لیست کامل هنرمندان معروف و محبوبی که فرزند یا خانواده شهید هستند +عکس و اسامی

برخی از هنرمندان محبوب ما فرزند یا از خانواده عزیز شهدا هستند که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهید شد.برای دنبال کردن اخبار و حواشی هنرمندان محبوبتان با ما همراه باشید.

لیست کامل هنرمندان معروف و محبوبی که فرزند یا خانواده شهید هستند +عکس و اسامی

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.این کارگردان جوان در خانواده‌ای پرجمعیت 11 نفره‌ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.خانواده منوچهر هادی از خانواده‌های پرجمعیتی هستند که ارتباط عاطفی زیادی با هم دارند و اغلب مهمانی‌ها و دورهمی هایشان گویای این ارتباط عاطفی عمیق است.

آزاده زارعی که با بازی تماشایی خود در سریال آوای باران معروف شد تصاویر اجساد دایی هایش را که در 8 سال جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند را در فضای مجازی منتشر کرده بود. این بازیگر جوان توضیحاتی را در مورد شهادت هر دو دایی خود داد.

سمانه پاکدل متولد 26 مهرماه 1366 در اصفهان است. سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلوزیون است. سمانه پاکدل همسر هادی کاظمی است. سمانه پاکدل و هادی کاظمی هر دو هنرمند هستند و در سینما در آثار مختلفی ایفای نقش کرده اند.او در یک مصاحبه گفت دوست ندارد هیچوقت از اسم و رانت خانواده شهید بودن‌ش استفاده کند.

منبع:ساعدنیوز



وبگردی

نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما