افشاگری های فوتبالی جدید علی کریمی از ترکیه!

اقتصاد 100- ستاره فوتبال ایران مصاحبه جالبی را انجام داده است.

افشاگری های فوتبالی جدید علی کریمی از ترکیه!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش؛ علی کریمی ستاره سابق استقلال و تیم ملی گفت و گوی جالبی را داشته است که بخشی از آن را می توانید در زیر بخوانید: 

 فوتبال ترکیه سه قطبی است

جو این دربی تقریبا با استقلال و پرسپولیس یکی است و همان‌طور که مردم ما این دو تیم را دوست دارند، ترکیه‌ای‌ها هم به این دو تیم توجه می‌کنند. درست است که استانبول پایتخت نیست اما در حد یک پایتخت، این دو تیم هوادار دارند. باید اشاره کنم که فوتبال در ترکیه ۳ قطبی است و بشیکتاش را با وجود تعداد هوادار کمتر نباید فراموش کرد. از نظر رسانه‌ای هم ماجرا به همین شکل است و می‌توان گفت ۳ قطبی است.

دربی های ترکیه مثل دربی های ایران نیست

 بازیکن تیم کایزری در مورد تفاوت و شباهت دربی‌های ترکیه با دربی‌های ایران اظهار داشت: فرق دربی‌های ترکیه با دربی‌های ایران، پرگل بودن دربی‌های ترکیه است. با اتمام بازی در ترکیه، همه چیز تمام می‌شود چه باخت و چه برد دیگر درباره آن صحبت نمی‌شود. دراصل پرونده بازی همان شب بسته می‌شود چون ۴ روز بعد تیم‌ها باید در لیگ دوباره به میدان بروند. به طور کلی می‌توان گفت حساسیت آن مثل ایران نیست. آن‌ها فوتبال را به چشم ۳ امتیاز می‌بینند و به همین دلیل حساسیتش مثل ایران نیست. فوتبال برد و باخت دارد و حساسیت باخت در چشم بازیکنان زیاد نیست. آنها باخت را ترسناک نمی‌بینند.

لیگ ایران جایی برای درخشش ندارد!

بستگی به خود بازیکن دارد. اینکه خودش می‌تواند در این شرایط بدرخشد یا خیر. به طور مثال اگر تصور کنید لیگ هلند خوب باشد این‌گونه نیست. آن‌جا چند تیم خوب دارند و جز آن تیم‌ها، دیگر تیم‌ها سطح پایینی دارند. یا به طور مثال در پرتغال اینگونه نیست. برای بازیکنان ایرانی و پیشرفت‌شان لیگ ترکیه مقصد خوبی است. شرایط جوری است که دیگر در لیگ ایران دیده نمی‌شوید و می‌توان گفت در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید.

 انتهای پیام/ 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما