فدراسیون فوتبال علیه بانوان شد!

اقتصاد 100- اتفاق عجیبی در فدراسیون فوتبال ایران رخ داده است.

فدراسیون فوتبال  علیه بانوان شد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش؛ فدراسیون فوتبال بی توجهی عجیبی را به بانوان دارد و این مساله تقریبا از دید خیلی ها پنهان مانده است.

بیش از 6 ماه است که بخش زنان فدراسیون فوتبال بدون سرپرست نایب‌رئیسی اداره می‌شود و مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون عزمی جدی برای انتخاب سرپرست برای این سمت ندارد؛ بخشی که گویا برای فدراسیون فوتبال اهمیت چندانی ندارد چراکه اگر مهم بود، اجازه داده نمی‌شد برای 6 ماه بدون سرپرست باشد. 

بی‌توجهی به بخش فوتبال و فوتسال زنان زمانی آشکارتر می‌شود که بدانیم بیش از 2 سال است که فدراسیون فوتبال نایب‌رئیس زنان ندارد و در این مدت تنها به مدت یک‌سال سرپرست داشت که او هم توسط مجمع عمومی رأی نیاورد.

دی ماه 1401 بود که شهره موسوی نایب‌رئیس وقت در پی غیبت مکرر در جلسات هیأت‌رئیسه و پرونده‌های مالی در قوه قضائیه که منجر به بازداشت او و ایجاد حاشیه برای فدراسیون فوتبال شد، از این سمت برکنار شد. شهره موسوی در انتخابات فدراسیون فوتبال در سال 1399 همراه با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به عنوان نایب‌رئیس بانوان انتخاب شده بود.

 بی‌توجهی به فوتبال و فوتسال زنان در حالی است که در چند ماه آینده قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال و فوتسال زنان آسیا انجام می‌شود و زمان دقیق برگزاری این دو رویداد مهم و رقبای تیم‌های ملی ایران مشخص خواهد شد. در نتیجه باید برای آنها برنامه‌ریزی دقیق انجام شود. 

 انتهای پیام/

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما