کامران قاسم پور بیچاره شد/ سعدالله‌یف با شکست باگایف به جهانی رفت و مثلث مرگ را تکمیل کرد

اقتصاد 100 - تانک روسی با پشت سر گذاشتن آلن باگایف، رقیب دیرینه‌اش، به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی راه یافت.

کامران قاسم پور بیچاره شد/ سعدالله‌یف با شکست باگایف به جهانی رفت و مثلث مرگ را تکمیل کرد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در یک نبرد تمام‌عیار، عبدالرشید سعدالله‌یف، غول شکست‌ناپذیر کشتی جهان، با پشت سر گذاشتن آلن باگایف، رقیب دیرینه‌اش، به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی راه یافت. این پیروزی در حالی رقم خورد که بسیاری بر این باور بودند که سعدالله‌یف به دلیل دوری از میادین و مشکلات سیاسی، دیگر آن قدرت سابق را ندارد. اما تانک روسی نشان داد که هنوز هم آماده است تا بر بام کشتی جهان تکیه بزند.

با این پیروزی، مثلث مرگ وزن 92 کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی شکل گرفت. کامران قاسمپور، ستاره کشتی ایران، دیوید تیلور، قهرمان آمریکایی و عبدالرشید سعدالله‌یف، غول روسی، در یک رقابت نفس‌گیر به مصاف هم خواهند رفت. این مبارزه که می‌تواند یکی از تاریخی‌ترین رقابت‌های تاریخ کشتی باشد، تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

آیا سعدالله‌یف می‌تواند با وجود دوری از میادین، همچنان بر رقبای خود مسلط باشد؟ آیا قاسمپور می‌تواند با تکیه بر قدرت بدنی و فنی خود، به عنوان یک شگفتی‌ساز ظاهر شود؟ و آیا تیلور می‌تواند با تجربه و تکنیک خود، بر دو رقیب سرسخت خود غلبه کند؟

پاسخ به این سوالات را باید در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی جستجو کرد. این رقابت، نه تنها برای علاقمندان به کشتی، بلکه برای تمام ورزشکاران و حتی کسانی که به کشتی علاقه‌ای ندارند، جذاب خواهد بود. زیرا در این رقابت، شاهد یک نبرد تمام‌عیار بین سه تن از بهترین کشتی‌گیران جهان خواهیم بود.

این رویداد تاریخی، نه تنها به آینده کشتی ایران و روسیه، بلکه به آینده کشتی جهان نیز شکل خواهد داد. آیا شاهد تغییر نسل در کشتی جهان خواهیم بود یا اینکه قهرمانان قدیمی همچنان بر این ورزش حاکم خواهند بود؟

همه این سوالات و بسیاری سوالات دیگر، در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی پاسخ داده خواهد شد. پس آماده باشید تا شاهد یک رویداد تاریخی در دنیای کشتی باشید.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

کدام اقدام ضربتی ، شوک مثبت به معیشت کارگران است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما