رونمایی سامسونگ از Galaxy S24 FE با ۷ سال آپدیت

اقتصاد ۱۰۰ - سامسونگ رسما از گوشی Galaxy S24 FE با ۷ سال آپدیت سیستم عامل و به قیمت پایه ۶۵۰ دلار رونمایی کرد.

به گزارش گروه دانش و فناوری، گوشی جدید دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بزرگتر و باتری بزرگتر برای پشتیبانی از استفاده طولانی‌تر است. سامسونگ بهبود عملکرد را در این مدل در اولویت قرار داده است. موتور ProVisual را برای جلوه‌های بصری به سری FE معرفی کرده است.

برخلاف سال‌های گذشته، هیچ تغییر منطقه‌ای در چیپست‌ها برای Galaxy S24 FE وجود نخواهد داشت.

این بدان معناست که تمامی نسخه‌ها در تمامی بازارها دارای پردازنده Exynos 2400e هستند. اگرچه سامسونگ هنوز جزئیات کاملی را به اشتراک نگذاشته است، این یک نوع آندرکلاک شده از Exynos 2400 است.

این ممکن است بر اوج عملکرد تأثیر بگذارد. با این حال، انتظار می‌رود عملکرد پایدار به‌دلیل یک محفظه بخار بزرگ‌تر که ۱.۱ برابر بزرگ‌تر از مدل قبلی خود است، به طور قابل توجهی بهبود یابد.

گلکسی اس 24 FE با ۸ گیگابایت رم عرضه می شود که مشابه گلکسی اس ۲۴ استاندارد است. گزینه‌های ذخیره سازی شامل ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت است. ظرفیت رم بر توانایی گوشی برای اجرای Galaxy AI تأثیر نمی‌گذارد.

گوشی گلکسی S24 FE دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است که 0.3 اینچ بزرگتر از مدل قبلی خود است.

در حالی که قطر آن مشابه اس ۲۴ پلاس است، به جای پنل QHD+ LTPO از یک پنل OLED + FHD استفاده می‌کند.

این باعث می‌شود FE در مقایسه با اس ۲۴ پلاس گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر باشد. نمایشگر دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز یا ۶۰ هرتز است و دارای Vision Booster برای بهبود دید در محیط روشن است.

سامسونگ موتور ProVisual را از سری پرچمداران به خط FE معرفی کرده است.

 این موتور Nightography AISP ISP برای عکس‌های بهتر در نور کم را با یک موتور شی‌آگاه ترکیب می‌کند که رنگ‌ها را در حالت Super HDR بهینه می‌کند. علاوه بر این، این سیستم زوم دو برابری با کیفیت اپتیکال را ارائه می‌دهد.

گلکسی S24 FE دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. گزینه‌های زوم اضافی شامل یک ماژول تله فوتو ۳ برابری ۸ مگاپیکسلی 3f/2.4 و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض (f/2.2) با زاویه ۱۲۳ درجه است.

دوربین سلفی دارای سنسور ۱۰ مگاپیکسلی است. در حالی که به نظر می‌رسد سخت افزار مشابه مدل سال گذشته است، قدرت پردازش بهبود یافته و موتور ProVisual کیفیت تصویر را افزایش می‌دهد.

در مورد ظرفیت باتری گلکسی S24 FE به ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. این ۲۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر از S23 FE است. با این حال، سرعت شارژ در ۲۵ وات سیمی (0-50٪ در ۳۰ دقیقه) و ۱۵ وات بی سیم ثابت باقی می‌ماند.

گوشی Galaxy S24 FE با اندروید ۱۴ و One UI 6.1 عرضه می‌شود.

این ایده آل نیست، با توجه به اینکه عرضه اندروید ۱۵ قریب الوقوع است. اما FE پشتیبانی نرم افزاری در سطح پرچمدار دریافت می‌کند. سامسونگ متعهد به ارائه ۷ نسل سیستم عامل و ۷ سال به روز رسانی امنیتی برای دستگاه است.

گوشی Samsung Galaxy S24 FE اکنون برای پیش خرید در دسترس است. این دستگاه در تاریخ ۳ اکتبر در دسترس خواهد بود. مدل پایه با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۶۵۰ دلار قیمت دارد.

توجه داشته باشید که گزینه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی ممکن است در همه بازارها موجود نباشد.

 

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما