جانشین نکونام لفظ‌بازی کرد؛ سرمربی اروپایی هنوز نیامده برای هواداران دلبری کرد/ پولم را کامل میبخشم تا سرمربی استقلال شوم!!

اقتصاد 100 - سرمربی محبوب استقلالی‌ها در اقدامی خیره‌کننده و جنجالی، اعلام کرد که حاضر است به خاطر بازگشت به استقلال، از مطالبات مالی خود بگذرد!

جانشین نکونام لفظ‌بازی کرد؛ سرمربی اروپایی هنوز نیامده برای هواداران دلبری کرد/ پولم را کامل میبخشم تا سرمربی استقلال شوم!!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، ساپینتو که پس از استعفای جواد نکونام از هدایت استقلال، به شدت مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار گرفته بود، در پیامی احساسی اعلام کرد که حاضر است به هر قیمتی به استقلال بازگردد. او در این پیام تأکید کرد که عشق به استقلال و هوادارانش، برای او از هر چیزی مهم‌تر است.

این اظهارات ساپینتو، واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. برخی از هواداران استقلال، این اقدام او را ستایش کرده و او را یک اسطوره خوانده‌اند. اما برخی دیگر، این اقدام را تبلیغاتی و برای جلب توجه دانسته‌اند.

در بخشی از پیام ساپینتو آمده است: "من آماده‌ام شرایطی را که می‌دانم قرار است به من پیشنهاد دهند، قبول کنم، شرایطی که با احترامی که به خاطر کارهایی که در گذشته در باشگاه انجام داده‌ام، مطابقت دارد و شرایط اساسی را برای انجام یک کار موفقیت‌آمیز توجیه می‌کند. من در دسترس و مایل به بازگشت هستم، با وجود این که باشگاه هنوز بدهی‌ای را که دو سال است به من بدهکار است تسویه نکرده است. با این وجود، به خاطر احترامی که برای هواداران استقلال قائل هستم، می‌خواهم برگردم."

این اظهارات ساپینتو، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده استقلال را شدت بخشیده است. آیا مدیران استقلال، پیشنهاد ساپینتو را خواهند پذیرفت؟ آیا ساپینتو می‌تواند استقلال را به روزهای اوج خود بازگرداند؟ این‌ها سوالاتی هستند که در روزهای آینده به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما