کمبود منابع در آموزش و پروش جبران می شود؟

اولین گام اقتصادی دولت پزشکیان از نگاه یک نماینده مجلس

اقتصاد100- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص مشکلات مربوط به معیشت، بازنشستگان، پرستاران و ساماندهی اقتصادی کشورگفت: مقام معظم رهبری اولویت اول کشور را مسایل اقتصادی دانستند و دولت هم بر این امر اعتراف دارد ، لذا در کوتاهترین مدت،باید وضعیت اقتصادی بهبود ببخشیده شود تا ازاین شرایط بیرون برویم.

اولین گام اقتصادی دولت پزشکیان از نگاه یک نماینده مجلس

اکبر پولادی باغبادرانی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفتگو با اقتصاد 100، گفت: در نشست مجلس با وزیر آموزش پرورش تاکید شد که کادر تحصیلی برای مهر 1403 از بین نیروهای متقاضی تامین شود و وضعیت معلمان تعیین تکلیف شود.

نماینده لنجان افزود: تعداد قابل توجهی از نیروها، با عناوینی چون خرید خدمات، پیش دبستانی یا غیرانتفاعی نگرانی هایی دارند و تقاضا دارند به عنوان نیروی رسمی، وارد آموزش و پرورش شوند.

وی در مورد معیشت معلمان گفت: آموزش و پرورش اولویت اول اکثر دولت ها نبوده و با توجه به گستردگی خدمات این بخش در سراسر کشور و در برگیری خانوارها، نیازمند پشتیبانی قوی اقتصادی است.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: تمامی منابعی که طی این سالها در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته در حوزه جاری و حقوق مزایا مصرف شده و برای کیفیت بخشی  وزارتخانه مبلغی باقی نمانده و اختصاص همین منابع موجود نیز مورد اعتراض معلمان است چون حقوق آنان با تورم و شرایط اقتصادی هماهنگ نیست.

وی با تاکید بر بهبود شرایط آموزش و پرورش و کادر آموزشی گفت: در سالهای گذشته قدم های خوبی برداشته شده اما با توجه به نرخ بالای تورم ،به هیچ وجه کافی نیست. حوزه آموزش نیازمند کیفیت بخشی و منابع جدید است بنابراین حوزه تعلیم و تربیت باید حمایت و کمک شود.

نماینده لنجان در خصوص اولین گام اقتصادی دولت بعد از تشکیل کابینه نیز تصریح کرد: رئیس جمهور اعلام کردند در اولین گام خود بر برنامه هفتم توسعه و مهمتر از آن برنامه چشم انداز 1404 متمرکز می شوند لذا در کمیسیون های مجلس و وزارتخانه ها، این اهداف و نقشه راه باید پیاده سازی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص مشکلات مربوط به معیشت، بازنشستگان، پرستاران و ساماندهی اقتصادی کشورگفت: مقام معظم رهبری اولویت اول کشور را مسایل اقتصادی دانستند و دولت هم بر این امر اعتراف دارد ، لذا در کوتاهترین مدت،باید  وضعیت اقتصادی بهبود ببخشیده شود تا ازاین شرایط بیرون برویم.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما