عضو کمیسیون فرهنگی مجلس

اگر بودجه به درستی اجرا شود نا ترازی ندارد/اگر مالیات بگیریم ناترازی بودجه نداریم!

اقتصاد 100-عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دوازدهم گفت: چنانچه دولت چهاردهم آنچه در خصوص بودجه 1403 پیش بینی و تصویب شد را اجرا کند با ناترازی مواجه نخواهیم شد.

اگر بودجه به درستی اجرا شود نا ترازی ندارد/اگر مالیات بگیریم ناترازی بودجه نداریم!

علی اکبرعلیزاده نماینده دامغان افزود: بودجه 1403 پشنهاد دولت شهید رئیسی بود و در مجلس یازدهم بطور دقیق بررسی و روی درآمد های پیش بینی شده کار شد ،لذا چنانچه درآمدها بخصوص در بخش مالیات ها که 54در صد است اجرایی شود با کسری مواجه نخواهیم بود.

این نماینده مجلس دوره یازدهم و دوازدهم در پاسخ به اینکه دریافت مالیات صدای مردم را در آورده تصریح کرد:هیچ گونه پایه مالیاتی اضافه نشده و فرارهای مالیاتی مد نظر است،بطور مثال دریافت مالیات از خانه های خالی ،اگر واقعا اجرا بشود ،این واحد ها در چرخه استفاده قرار می گیرند ضمن اینکه در قانون دریافت مالیات ازخودرو های لوکس یا ویلا ها ملاک است.

وی گفت: آقای پزشکیان شیرینی بزرگی از مقام معظم رهبری دریافت کرد و اجازه پیدا کرد از صندوق توسعه ملی برداشت کند یعنی  سهم 46 درصدی صندوق را بیست درصد کرد و این اقدام یک دنده عقب 10 تا 15 ساله بود.

علیزاده با اشاره به اینکه منابع کشور باید در بخش تولید و راه اندازی کارخانه ها که در دولت شهید رئیسی دنبال می شد دنبال شود تصریح کرد:اصل ثروت کشورتولید است که اگر راه اندازی شود  نگرانی ها از بین می رود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم در مورد گرانی های اخیر و توانایی جامعه گفت:سیاست دوگانه در کشور وجود دارد، درآمدهای عامه مردم مخصوصا کارمندان و کارگران ریالی است و هزینه هایی که به آنها تحمیل می شود دلاری است.لذا بهترین راه حل حفظ ارزش پول ملی است ومتناسب کردن در آمدها با هزینه ها است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما