یک عضو کمیسیون عمران مجلس:

زندگیِ بیشتر مردم با وام های خُرد می چرخد و به آن نیاز شدیدی دارند/از همتی خواستیم محدودیت وام های بانکی را بردارد/سیاست انقباضی دولت سیزدهم ظلم بسیاری به طبقات متوسط و پایین جامعه روا داشت

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه دولت سیزدهم با در پیش گرفتن سیاست انقباضی، آسیب و لطمه زیادی به مردم طبقات متوسط و قشر پایین جامعه وارد کرد.

زندگیِ بیشتر مردم با وام های خُرد می چرخد و به آن نیاز شدیدی دارند/از همتی خواستیم محدودیت وام های بانکی را بردارد/سیاست انقباضی دولت سیزدهم ظلم بسیاری به طبقات متوسط و پایین جامعه روا داشت

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که وضعیت پرداخت وام بانکی به مردم به ویژه طی سه سال اخیر را چطور ارزیابی می کنید؟ به خبرنگار اقتصاد ۱۰۰ گفت: در واقع یکی از گلایه ها و شکایت های جدی که در رابطه با بحث وام ها و تسهیلات بانکی وجود دارد که حداقل ما نمایندگان مخالف آن بودیم سیاست دولت سیزدهم تحت عنوان سیاست کنترل تورم بود که در واقع یک سیاست انقباضی را در پیش گرفت.

او افزود: متاسفانه دولت سیزدهم با در پیش گرفتن سیاست انقباضی، آسیب و لطمه زیادی به مردم طبقات متوسط و قشر پایین جامعه وارد کرد به بیان دیگر سیاست انقباضی دولت سیزدهم ظلم بسیاری به طبقات متوسط رو به پایین جامعه روا داشت.

مردم به وام های خُرد نیاز شدیدی دارند و زندگی شان با آن می چرخد

این نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس ادامه داد: بسیاری از دولتمردان به طور کامل واقف به این موضوع هستند که به تعبیری، زندگیِ بسیاری از مردم با استفاده از وام های خُرد می چرخید و نیاز شدیدی دارند که برای حل بسیاری از معضلات  روزمره شان به این وام های خُرد تکیه کنند.

از همتی خواستیم برای حل مشکلات مردم محدودیت های وام بانکی را بردارد 

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در جلسات کمیسیون ها قبل از رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دکتر پزشکیان، قاطبه اعضای کمیسیون های مجلس از آقای همتی به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد، تقاضا داشتند که هر چه زودتر این محدودیت را برای حل مشکلات مردم بردارد و ایشان هم قول دادند که این کار را انجام خواهند داد و به ویژه در بحث وام های تکلیفی مانند وام ازدواج و فرزندآوری و مسکن همراهی لازم را انجام می دهند.

یکی از دلایل مشکلات فعلی، رکود تورمیِ ایجاد شده در دولت سیزدهم است

غلامرضا شریعتی تاکید کرد: بنابراین آقای پزشکیان حتما باید کمک کند تا فشارها از روی دوش مردم تا حدود زیادی برداشته شود چرا که آن سیاست انقباضی جواب نداد. به اعتقاد بنده یکی از دلایل مشکلات فعلی، رکود تورمی است که در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

ما قبل از دولت سیزدهم تورم داشتیم اما رکود تورمی، نه!

او خاطرنشان کرد: در واقع ما قبل از آن حداقل رکود به این معنا را نداشتیم تورم داشتیم اما رکود تا این اندازه نبود.  به نظر می رسد که در این سیاست انقباضی باید تجدیدنظر شود اگر دولت از مجلس کمک بخواهد یقینا مجلس به آن کمک می کند که مردم و کشور از این وضعیت موجود عبور کنند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما