مخابره پیام کاهشی به قیمت دلار / سقوط قیمت دلار نزدیک است؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار روز دوشنبه نوسان محدود ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی داشت و در نیمه بالایی کانال پایانی کریدور پنجم معامله شد. بررسی بازار ارز حکایت از کاهش نسبتا محدود تقاضا دارد و معامله‌گران این موضوع را ناشی از احتیاط معامله‌گران برای خرید و فروش و امید به روند کاهشی قیمت‌ها در روزهای آینده می‌دانند.

مخابره پیام کاهشی به قیمت دلار / سقوط قیمت دلار نزدیک است؟

سیگنال هسته‌ای به بازار ارز رسید؟

گفتنی است روز دوشنبه در نشست فصلی شورای حکام آژانس، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در سخنرانی آغازین خود ادعاهایی را درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مطرح کرد. وی ضمن تاکید بر اینکه هیچ پیشرفتی در ۱۵ ماه گذشته در زمینه اجرایی شدن بیانیه مشترک چهارم مارس ۲۰۲۳ حاصل نشده است، عنوان کرد: «من از ایران می‌خواهم بیانیه مشترک را با به کار بستن جدی پیشنهادات مشخص آژانس بیانیه مشترک اجرایی کند.»

او درباره تعامل با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری جدید ایران گفت: «پس از انتخابات در ایران،‌ من با رئیس‌جمهور پزشکیان تبادل پیام کرده و آمادگی‌ام را برای دیدار با او در تهران به منظور ازسرگیری گفت‌وگوها و همکاری میان آژانس و ایران ابراز کردم. او موافقت کرد که در موقعیتی مناسب دیدار کنیم.

پیش بینی قیمت دلار

اخبار مربوط به موضوعات هسته‌ای همواره مورد توجه معامله‌گران قرار دارد و در سومین روز هفته نیز این خبر در صدر توجه بازار ارز قرار داشت.

در همین راستا فعالان بازار ارز معتقدند معمولا سیاست‌مدارها و بانک‌ها در این مواقع سعی می‌کنند با انتشار اخبار و برخی اقدامات، نزول یا ثبات بازار ارز را به حساب خود بگذارند. آنها می‌گویند بانک مرکزی با چند مرحله فروش و حراج سکه و اخبار سیاسی در خصوص مذاکرات برجام امید دارد به دلار شیب نزولی بدهد.

منبع: تجارت نیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما