خریداران بخوانند/این هفته طلا و سکه بخریم یا صبرکنیم؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه هر دو روند افزایشی و کاهشی را داشت. کاهش قیمت دلار و افزایش قیمت اونس جهانی طلا، قیمت در بازار طلا را در روندی نامتوازن قرار داد، اما در ادامه کار بازار طلا روند یکدستی داشت و در تمام قطعات و وزن‌ها افزایشی شد.

 خریداران بخوانند/این هفته طلا و سکه بخریم یا صبرکنیم؟

قیمت طلا و سکه در روز گذشته  سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳  با افزایش نزدیک به هشت دلار در هر اونس جهانی طلا همراه شد و تغییرات محدود قیمت دلار نتوانست بر این روند تاثیر بگذارد. نوسانات قیمت در بازار طلا در این روز محدود بود و سکه امامی در وضعیت نوسان میان افزایش و کاهش قیمت قرار داشت. معامله‌گران معتقدند که افزایش تقاضا نقشی مهم در شکل‌گیری روند صعودی بازار طلا ایفا کرده است.

فعالان بازار طلا جو فعلی بازار را با توجه به برخی پیش‌بینی‌ها مبنی بر افزایش قیمت اونس جهانی طلا و افزایش تقاضای بعد از ماه صفر با افزایش خریدار پیش‌بینی می‌کنند.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

کارشناسان بازار طلا این بازار را از هر گونه التهابی خالی می‌دانند و معتقدند روند بازار طلا با تثبیت قیمت دلار در روزهای آینده رشد شارپی نخواهد داشت. آنها روند قیمت‌ها را در تعادل نسبی  عنوان می‌کنند و معتقدند روند قیمت‌ها به دلیل نوسان محدود دلار و اونس جهانی طلا در هفته جاری تغییراتی داشته اما فعلا ثبات نسبی در بازار طلا وجود دارد.

به نظر می‌رسد با مفروضات فعلی نمی‌توان انتظار نوسان چشمگیری از بازار طلا داشت و با توجه به ثبات قیمت دلار روند بازار فلز زرد نیز در ثبات نسبی قرار دارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما