قیمت دلار، سکه و طلا امروز سه شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳/ سکه گران شد؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز با افزایش ۲۰۰ تومانی به نیمه کانال پایانی کریدور پنجم رسیده است.

قیمت دلار، سکه و طلا امروز سه شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳/ سکه گران شد؟

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ همراه با افزایش تقاضا و رشد دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. قیمت طلا ۱۸ عیار نیز در این لحظه خود را در کانال ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی تثبیت کرده است. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، امروز با اندکی کاهش، در رقم ۲۵۸۱ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار نسبت به معاملات پشت خطی روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش داشته و اکنون در نیمه کانال پایانی کریدور پنجم معامله می‌شود.

قره در کانال ۵۸ هزار تومانی درجا زد

قیمت اونس جهانی نقره امروز با یک سنت کاهش، روی رقم ۳۰ دلار و ۷۴ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۹۰ تومان افزایش، گرمی ۵۸ هزار و ۴۹۰ تومان به فروش رسید.

تمام قطعات سکه رشد کرد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی بود. قیمت سکه امامی با ۳۰۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۹۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۵۰ هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به ثبت رسید

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز صعودی‌ست و با افزایش نسبت به روز گذشته بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۳۰ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۶ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۷۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۶ هزار و ۴۰۱ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۶۷۶ هزار و ۲۶۵ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۱۵۶ هزار تومان، بهار آزادی ۲۲ هزار تومان، نیم ‌سکه ۳۵ هزار تومان، ربع سکه ۶۸ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۳۴ هزار تومان افزایش یافت.

قیمت دلار امروز با افزایش پلکانی در میانه کانال پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد. برخی از معامله‌گران این رشد قیمت را متاثر از سقف‌شکنی قیمت اونس جهانی طلا و شناسایی فرصت خرید می‌دانند. به نظر می‌رسد دلار در محدوده‌ای مشخص همانند هفته‌های گذشته گرفتار شده و این افت و خیزها روند طبیعی بازار است.

قیمت دلار امروز با رشد ۲۰۰ تومانی به نیمه کانال نهم از کریدور پنجم صعود کرد. با این وجود تعادل عرضه و تقاضا در بازار ارز وجود دارد و معامله‌گران حضور قوی بازارساز در بازار ارز را دلیل گرفتاری دلار در محدوده‌ای مشخص می‌دانند. آنها معتقدند این افت و خیزها روند طبیعی بازار است.

گفتنی است بعد از بازگشایی بازارهای جهانی در روز دوشنبه اونس جهانی طلا تحرکات قابل توجهی داشت و سقف تاریخی قیمت را شکست. اکنون طلای جهانی در بالاترین قیمت خود در طول معاملات طلا قرار دارد و این موضوع بازار ارز را نیز با خود همراه کرده است.

قیمت تتر در روز سه‌شنبه با رشد قیمت دلار همراه شد اما قیمت این ارز دیجیتال ۲۵۰ تومان از دلار جلوتر است.

باید در نظر داشت امروز نیز قیمت حواله دلار با افزایش نزدیک به ۱۰۰ تومانی همانند روز گذشته عرضه شد. این رشد پلکانی همچنان بر تاکید سیاست‌گذار بر تک نرخی شدن قیمت دلار صحه می‌گذارد.

رشد پلکانی دلار حواله ادامه دارد

قیمت درهم امروز با رشد ۳۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۲۲۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر روز سه‌شنبه همانند دلار افزایش ۲۵۰ تومانی داشت و در سطح ۵۹ هزار و ۸۵۰ تومانی در حال معامله است.

 

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۲۲۰ تومانی معامله شد و رشد ۴۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۹۱۰ تومانی ایستاد و افزایش ۳۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز سه‌شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۴۷۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۱۵۲ تومانی عرضه شد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما