این خودرو لوکس وارداتی پلاک ملی شد

اقتصاد 100- بر اساس تصاویر منتشر شده، شماره گذاری زوتی DL5 آغاز شده و اولین محصول وارداتی پارس خودرو پلاک ملی دریافت کرده است.

این خودرو لوکس وارداتی پلاک ملی شد
حجم ویدیو: 44.09M | مدت زمان ویدیو: 00:04:14

تصاویر جدید منتشر شده از  زوتی DL5  نشان دهنده آن است که این کراس اوور چینی وارداتی پلاک ملی دریافت کرده است و به زودی به مشتریان سامانه وارداتی ها تحویل خواهد شد. این اولین محصول وارداتی پارس خودرو در دور جدید واردات است و احتمالا این شرکت باز هم محصولاتی را در سبد واردات خواهد داشت. قیمت زوتی DL5 قبل تر ۸,۲۶۵,۰۹۸,۵۳۹ ریال اعلام شده بود. دقت کنید این قیمت بدون احتساب هزینه های شماره گذاری، مالیات و … محاسبه شده است و در نهایت پیش بینی می شود قیمتی نهایی مصرف کننده در حوالی ۱ میلیارد تومان باشد.

زیر کاپوت اولین وارداتی پارس خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری  توربوشارژ  قرار گرفته که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۴  اسب بخار  و نهایت  گشتاور  ۲۱۵ نیوتن متر را دارد. قدرت در این کراس اوور از طریق جعبه دنده  CVT  به چرخ های جلو می رسد و مصرف سوخت ترکیبی ۷.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر برای این خودرو ثبت می شود.

پلاک ملی برای زوتی DL5 ؛ وارداتی پارس خودرو در یک قدمی بازار

این خودرو به دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، استارت دکمه ای،  سامانه کنترل پایداری الکتریکی ، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ، سنسور پایش باد تایرها، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، آینه های تاشو برقی، نمایشگر لمسی، آینه حساس به نور، تهویه الکتریکی دستی، صندلی های دستی، سنسور پارک و دوربین عقب، ترمزهای دیسکی و… مجهز است.

منبع:آخرین خودرو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما