واکنش نرخ دلار به نتیجه انتخابات چه خواهد بود؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار در هفته دوم تیر در حالی که نوسانات رفت و برگشتی در کانال‌های ابتدایی کریدور ششم را تجربه‌ کرد؛ در نهایت با بازدهی ناچیز و رشد ۵۰ تومانی قیمت نسبت به هفته ابتدایی تیر به کار خود پایان داد.

واکنش  نرخ دلار به نتیجه انتخابات چه خواهد بود؟

قیمت دلار در حالی دومین هفته تیر را پشت سر گذاشت که معامله‌گران چشم به اخبار انتخابات و اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری داشتند. دلار در مدت یاد شده نوسانات ۵۰ تا ۱۵۰۰ تومانی داشت و نسبت به مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری توجه ویژه‌ای نشان داد. در نهایت اسکناس آمریکایی در کانال ابتدایی کریدور ششم به کار خود پایان داد و نسبت به هفته ابتدایی تیر رشد بازدهی ۰.۰۸ درصدی و افزایش قیمت ۵۰ تومانی داشت. این بررسی نشان می‌دهد در هفته اخیر دلار با وجود رفت و برگشت قیمت و تمایل برای ورود به کانال قیمتی بالاتر، اما در محدوده‌ قیمتی مشخصی فریز شده بود.

پیش بینی قیمت دلار

 معامله‌گران روز شنبه را روز سرنوشت‌سازی برای روند قیمت دلار و سایر بازارهای مالی می‌دانند. با مشخص شدن مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور دولت چهاردهم کارشناسان بر این باور هستند  شوک جدید به بازار وارد خواهد شد و باعث کاهش قیمت هت در بازار ارز خواهد بود

علاوه بر اثرگذاری موضوع انتخابات بر قیمت دلار، در آخرین ساعات روز پنجشنبه برخی رسانه‌ها به نقل از منابع مطلع خبر دادند اسرائیل با اعزام هیاتی برای شرکت در مذاکرات در دوحه برای توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس در غزه موافقت کرد. این تصمیم اسرائیل، یک روز پس از ارائه پیشنهادهای جدید حماس درباره توافق آتش‌بس صورت گرفت. این خبر با توجه به افزایش امنیت و آرامش در منطقه می‌تواند به روند کاهشی قیمت دلار در روز شنبه کمک کند.

منبع: تجارت نیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما