چرخش و گردش عجیب جریان پول در بورس

وفایی گفت: بعد از رشد شاخص بورس و سهام بزرگ و صندوق‌ها، این هفته چرخش و گردش جریان پول به سمت سهم‌های کوچک بود.

چرخش و گردش عجیب جریان پول در بورس

به گزارش اقتصاد100، رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از رشد شاخص و سهام بزرگ و صندوق ها، این هفته چرخش و گردش جریان پول به سمت سهم‌های کوچک بود. در اکثر روز‌های هفته هرچند شاخص منفی بود، اما تعداد نماد‌های مثبت مجموع تابلوی معاملات را به سبزی نشان می‌داد و شاخص هم وزن هفته خوبی را پشت سرگذاشت.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: انگیزه بهتر شدن بازار با تغییرات در سازمان و اصلاح سیاست‌های اشتباه و کاهش دستکاری‌ها از شاخص سازی گرفته تا دستورالعمل‌های شبانه، باعث ایجاد جدالی بین ترس و امید در معاملات این هفته بود و بعد از مدت‌ها اکنون سهامداران حقیقی شاهد بهتر شدن پورتفوی خود بود.

او افزود: دربازار‌های جهانی شاهد ریزش نفت بودیم که می‌تواند درصورت ادامه چالشی برای اقتصاد و بازار باشد. محافظه کاری و افزایش عرضه‌ها در سهام مرتبط با کامودیتی‌ها به چشم می‌خورد، ادامه دار بودن این افت و عدم جبران با افزایش نرخ تسعیر ارز می‌تواند کاهش حاشیه سود شرکت‌ها را به همراه داشته باشد

وفایی بیان کرد: رشد نرخ نیما در آستانه ۴۶ هزار تومان و ادامه‌ این روند باعث بهبود سودآوری خواهد شد؛ نکته قابل توجه وجود تقاضای مناسب در محدوده مقاومتی سهام کوچک و متوسط بود، نوعی شادابی در معاملات که در صورت ادامه می‌تواند منجر به تغییر جهت بازار گردد. گروه خودرو را می‌توان پیشتاز و تاثیرگذار هفته نامید، این چاشنی رونق و نوسانات برای تثبیت سطوح حمایتی ضروری است.

خبرنگار: کیمیا قلی پور

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما