خرید کدام قطعات سکه سود بیشتری را نصیب سرمایه‌گذاران کرد؟

قیمت قطعات سکه در یک سال گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است .

 خرید کدام قطعات سکه سود بیشتری را نصیب سرمایه‌گذاران کرد؟

 به گزارش اقتصاد 100، در حالی که نرخ تورم ایران پایین تر از چهل درصد در آمارهای رسمی اعلام شده است، میزان رشد بهای سکه در قطعات مختلف بین 18 تا 58 درصد گزارش شده است . بخش مهمی از این سود ناشی از حباب سنگینی است که در قطعات سکه شکل گرفته است.

اما بالالترین سود نصیب سرمایه‌گذاران کدام قطعات سکه شده است؟

در حالی که هر قطعه سکه امامی تمام بهار آزادی در بازار به 43 میلیون و 870 هزار تومان فروخته می‌شود، بررسی‌ها نشان از آن دارد که  میزان افزایش قیمت این قطعه سکه در یک سال برابر با 55.84 درصد بوده است. بر اساس این گزارش هر سکه امامی در روزهای مشابه سال گذشته یعنی در تاریخ یکشنبه 26 شهریور 1402  با رقم 27 میلیون و 975 هزار تومان داد و ستد شده بود که مقایسه آن با قیمت روز جاری بیانگر افزایش 55.84 درصدی یا پانزده میلیون و 613 هزار تومان است.

بر این اساس قیمت هر قطعه سکه تمام بهار ازادی نیز 38 میلیون و 795 هزار تومان بود که در قیاس با قیمت سال گذشته افزایشی در محدوده 51.21 درصدی را شاهد است.

هر سکه بهار آزادی در تاریخ یکشنبه 26 شهریور 1402  با قیمت 25 میلیون و 701 هزار تومان فروخته می‌‎شد .

قیمت نیم سکه نیز به 23 میلیون و 760 هزار تومان رسیده که این قیمت در قیاس با قیمت 14 میلیون و 991 هزار تومانی شهریور سال گذشته افزایشی 58.49 درصدی را شاهد است.

میزان سود سرمایه‌گذاری هر ربع سکه نیز 49.38 درصد بوده است. قیمت هر ربع سکه 15 میلیون و 750 هزار تومان است این در حالی است که در سال گذشته بهای هر ربع سکه در آخرین روزهای شهریور ده میلیون و 503 هزار تومان اعلام شد.

کمترین سود را سرمایه‌گذاران سکه گرمی کسب کرده‌اند. هر قطعه سکه گرمی هفت میلیون و 170 هزار تومان است. در سال گذشته بهای هر قطعه سکه گرمی به شش میلیون و هفتاد هزار تومان می‌رسید. بر این اساس میزان افزایش قیمت سکه در این دوره زمانی 18.12 درصد برآورد می‌شود . به این ترتیب بیشترین سود نصیب سرمایه‌گذاران نیم سکه و کمترین نصیب سرمایه‌گذاران سکه گرمی شده است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما