آماده استارت بورس باشیم؟

اقتصاد ۱۰۰- در پایان معاملات روز میانی هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد 0.1 درصدی، معادل دو هزار و 18 واحد از ارتفاع این شاخص، در سطح دو میلیون و 67 هزار و 566 واحدی قرار گرفت.

آماده استارت بورس باشیم؟

پیش بینی بورس امروز سه شنبه 27 شهریور 1403 

همان‌طور که پیش بینی می‌شد، در جریان معاملات روز دوشنبه، حجم عرضه‌ها کاهش یافت تا رنگ تعادل به نقشه بازار بازگردد. با وجود این، نمی‌توان رفتار قیمت‌ها را به روز ویژه و مثبتی برای بازار تعبیر کرد. 

یکی از دلایل بهبود وضعیت معاملات، رشد خوب دلار نیمایی بود. با این حال، بازار برای در پیش گرفتن فرکانسی پایدار، نیاز به انگیزه بیشتری دارد. آنچه به وضوح در بازار به چشم می‌خورد سردرگمی سرمایه‌گذاران و نبود پول قوی است. از همین رو، حرکات مثبتی که به دلیل ارزندگی و اخبار مثبت در برخی نمادها ایجاد می‌شود، به‌سرعت فروکش می‌کند و رنگ تعادل به خود می‌گیرد.

 در این میان تغییراتی نظیر اصلاح نرخ بهره می‌تواند عاملی باشد که جریان پول قوی را به سمت بازار سهام جذب می‌کند. در بررسی‌های کوتاه‌مدت، خبردرمانی تنها نقش مسکن برای بازار خواهد داشت و در نبود آن، بازار روندی نوسانی و ایستا را دنبال خواهد کرد. در راستای پیش بینی بورس امروز سه شنبه 27 شهریور، می‌توان ادامه روند فعلی بازار را انتظار داشت.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما