مدیرکل سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی در اصفهان:

اصفهان در وضعیت قرمز / فرونشست 103 مدرسه را تعطیل کرد/مسئولان بگویند برای این شهر چه کردند + فیلم

۱۰۳ مدرسه را به خاطر اینکه بچه‌ها نمی‌توانند وارد آن شوند آنهم بخاطر فرونشست تعطیل کرده‌ایم.شما خبرنگاران امروز اصفهان را دیدید و باید از مسئولان سوال شود قرار است چه کاری برای این شهر انجام دهند. بروید دریاچه ارومیه، هامون، بختگان و.... ببینید. ما دیگر چیزی برای آینده باقی نگذاشته ایم.

اصفهان در وضعیت قرمز / فرونشست 103 مدرسه را تعطیل کرد/مسئولان بگویند برای این شهر چه کردند + فیلم
حجم ویدیو: 49.03M | مدت زمان ویدیو: 00:04:47

به گزارش خبرنگار اقتصاد 100، رضا اسلامی مدیرکل سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی در اصفهان در جمع خبرنگاران درباره فرونشست این شهر گفت: وضعیت آنقدر خراب است که امروز در شهرک کاوه یک خانه بعد از دو بار بازسازی برای بار سوم نیز با خرابی مواجه شده و به خاطر اینکه پول بازسازی دوباره را ندارند با چسب سقف خانه‌های خود را چسبانده‌اند.

مدیر کل سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در اصفهان با تاکید بر اینکه  ۱۰۳ مدرسه را به خاطر اینکه بچه‌ها نمی‌توانند وارد آن شوند آنهم بخاطر فرونشست تعطیل کرده‌ایم ادامه داد:  بعضی از مدارس  را در مناطق شمال اصفهان دو نوبته و گاها سه نوبته کرده‌ایم. دو کلاس مدرسه‌ای را به خاطر فرونشست تعطیل کردند ودانش آموزانش  را برای درس به نماز خانه بردند، مدتی نگذشت که نمازخانه مدرسه نیز  ترک برداشت.  ما مسئول هستیم که این حرف‌ها را باز گو کنیم.

او ادامه می‌دهد: شما خبرنگاران امروز اصفهان را دیدید و باید از مسئولان سوال شود  قرار است چه کاری برای این شهر انجام دهند. بروید دریاچه ارومیه ، هامون، بختگان و....  ببینید. ما دیگر چیزی برای آینده باقی نگذاشته ایم و در حال نابود کردن همه چیز هستیم. هم اکنون هم داریم سد چم شیر و رودخانه زهره را  نابود می کنیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: مگر ما چقدر دیگر عمر میکنیم که به فکر آیندگان نیستیم. گویا می‌خواهیم کویر تحویل آیندگان بدهیم. شما خبرنگاران صدای اصفهان باشید. اصفهان فوق العاده مظلوم است. کمااینکه مسئولان زیادی آمدند و رفتند و هیچ اتفاقی رخ نداد. از سال ۹۲ بنده درباره فرونشست فریاد می‌زنم که در نهایت سال ۹۸ محمد درویش به اصفهان آمد که توانست صدای فرونشست اصفهان باشد.

مدیرکل سازمان زمین شناسی اصفهان با بیان اینکه  ۷۵۰ میلیون متر مکعب آب از خوزستان می‌آید اما چرا زاینده رود خشک است؟  ادامه داد: چرا تالابی که ده سال پیش طنازی می‌کرده و اکوسیستم پویایی داشته  اکنون به این وضعیت رسیده است. طبیعتا از حق آبه همین شهر و محیط زیست این شهر زده اند و بخشیده اند. دوباره همان مدیریت های غلط در جریان است. 

اسلامی در  پایان اظهار کرد: خوزستان ۱۰ سد بزرگ دارد و در شرایط عادی ۲۷ میلیارد متر مکعب آب میگیرد اما الان کارون زنده است؟ خیر. این درحالی است که استان ما یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب آب می‌گیرد و این نشان می‌دهد که بحران مدیریت داریم حالا هزار بار انتقال آب اتفاق بیفتد تا زمانی که مدیریت نشود، هیچ تغییر مثبتی رخ نخواهد داد

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما