اطلاعیه جدید صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان

اقتصاد 100- جعفر امیرآبادی زاده اعلام کرد: از ۲۵ مهرماه، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند با اعتبار سنجی در ۱۴۰۰ فروشگاه رفاه در سراسر کشور، تا سقف ۵۰ میلیون ریال به صورت اعتباری خرید کنند. این اقدام، فرصتی مناسب برای بهبود شرایط معیشتی و تسهیل خرید کالاهای ضروری برای عزیزان بازنشسته است

اطلاعیه جدید صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان

خبر خوش برای بازنشستگان: خرید اعتباری بدون بهره

جعفر امیرآبادی زاده درباره طرح جدید خرید اعتباری برای بازنشستگان گفت: از ۲۵ مهرماه، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال به صورت اعتباری و بدون بهره از ۱۴۰۰ فروشگاه رفاه خرید کنند. این اعتبار از حقوق آن‌ها در اقساط ۵ ماهه کسر خواهد شد.

در این طرح، برای تایید هویت هر بازنشسته، ۱۰ هزار تومان از حساب حقوقی آن‌ها کسر می‌شود. اگر خرید پیش از دهم هر ماه انجام شود، اقساط از حقوق همان ماه کسر خواهد شد و اگر بعد از دهم باشد، از حقوق ماه بعدی کسر می‌شود.

امیرآبادی‌زاده همچنین خبر داد که به مناسبت دهه فجر، فروشگاه رفاه ۵ دستگاه خودرو به قید قرعه به بازنشستگانی که از این طرح استفاده کرده‌اند، اهدا خواهد کرد. شماره قرعه‌کشی روی فیش‌های خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان درج می‌شود.

وی افزود: یکی از شرکت‌های لبنی نیز به مناسبت ۷۰ سالگی تاسیس شرکت پگاه، ۱۷۰۰ بسته از محصولات خود را به قید قرعه به بازنشستگانی که از این طرح استفاده کنند، اهدا خواهد کرد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از انعقاد قرارداد جدید با فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خبر داد. بر اساس این قرارداد، بازنشستگان می‌توانند تا سقف یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید کنند. اقساط این خرید نیز طی ۳ ماه و بدون کارمزد از حقوق آن‌ها کسر می‌شود.

به گفته مرتضایی فرد، این طرح از اول شهریورماه ۱۴۰۰ در تمامی فروشگاه‌های افق کوروش اجرایی شده و شامل تمامی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران است. به علاوه، ۵ درصد مبلغ کل خرید به صورت نقدی پرداخت و مابقی از اعتبار طرح کسر خواهد شد.

این طرح فرصتی مناسب برای بازنشستگان است تا بدون فشار مالی، بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند و در عین حال از تسهیلاتی بهره‌مند شوند که بدون کارمزد و با سهولت در دسترس است.

 


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما